marți, 10 septembrie 2013

E complicat

Că am tot auzit de rău despre Facebook, acum nah are şi el rostul lui pe lume şi acela nu e să - mi cadă mie perfect la stomac ci sa aducă nişte bani în buzunarele părinţilor lui că doar de aia l-au făcut.
Mie îmi place Facebook-ul, îmi place că este expresia perfectă a oamenilor care îl folosesc. Dacă dimineaţa sau după amiază, că dimineaţa numai de butonat Facebook-ul nu stau, deschid site-ul cu pricina şi ecranul  mi se umple de fotografii cu copii cu malformaţii sau câini schingiuiţi sau pisici maltratate nu e vina site-ului ci a mea, că nu mi-am ales cum trebuie prietenii. Dacă eram un pic mai atentă cui îi dau voie pe domeniul meu şi scoteam din listă toţi posesorii de conştiinţă civică de catifea ( adică ăia care cred că lumea se schimbă cu un Like şi un Share) – observaţi vă rog paralela cu revoluţia de catifea da? situatia era alta.
Dacă peretele mi-e plin de imagini blurate cu titlul de ŞOC ŞI GROAZĂ a cui credeţi că e vina? Cine anume a dat Like paginii care se ocupă cu aşa ceva? Facebook cu de la sine putere? Am auzit nişte zvonuri în sensul acesta dar nu mi s-au confirmat pe pielea proprie, cel mai probabil tot eu am dat Like aplicaţiei şi i-am dat voie să mai şi posteze în numele meu pentru că  mi-era musai să aflu dacă numele meu nativ american este Musca ameţită sau Ameoba chique .
Am trecut de mult prin nebunia contului de Facebook, acum când ajung acolo găsesc reţete de la Food story, fotografii cu prietenii mei sau postate de ei care cuprind pisici pufoase, căţei întregi, copiii sănătoşi şi zâmbăreţi, poate o rochie cu aer de anii 20, ceva bancuri şi neapărat câteva melodii.
Nu mă simt agresată de Facebook sau pe Facebook pentru că am pârghii să îl controlez. Il consider însă exponentul perfect al lumii în care trăiesc. Mă uitam zilele trecute la secţiunea cu informaţii despre şi anume la capitolul viata amoroasa. Pe lângă o gamă mai mult decât completă de variante logice: singur, logodit, căsătorit, intr-o relaţie închisa sau deschisa, văduv, divorţat şi probabil mai sunt, există şi varianta  „E complicat”. Frate, cum adică e complicat? Ce poate fi complicat aici. Într-o relaţie eşti sau nu eşti. Şi totuşi Facebook s-a adaptat lumii de nehotărâţi în care trăim şi a adăugat varianta asta pentru că e greu să ai categoria cu un picior într-o relaţie, sau momentan în mai multe relaţii. E jenant să recunoşti că tu habar nu ai ce vrei de la viaţa ta ca să nu mai zic că o încurci şi pe a altora, e mai romantic să zici e complicat, de parcă ai vrea de fapt să ai o relaţie cu vreun marţian sau o fantoma dar nu s-a găsit încă o cale practică pentru asta.
Şi când oamenii nu pot gestiona lucruri atât de simple, cum naiba se descurce cu toate tentaţiile site-ului în sine? Ei dau Like la tot după care e de vină programul că sunt agresaţi de diverse imagini sau mesaje.

Oameni buni, ca să-l copiez pe Ştefan bănică şi Jr, nu Facebook vă asaltează ci voi nu puteţi face ordine în priorităţile voastre. Începeţi cu relaţiile definite drept e complicat şi aplicaţi o regulă simplă „Dacă vrei să stai în viaţa mea eşti binevenit, dacă vrei să pleci fi binecuvântat, dar nu mai sta în prag, îmi încurci curgerea firească a vieţii”. Scoateţi din setări toate paginile, jocurile şi prietenii care vă stau pe prag şi Facebook va deveni chiar drăguţ.

12 comentarii:

  1. Ce-ai femeie cu "e complicat" ? Eu am avut asta pe FB si pentru cunoscatori era evident ca sunt intr-o relatie complicata cu mine ,nu cu altcineva ! :P Si tu sti cat pot sa ma complic eu singura si ce relatie am eu cu mine! Deci e te miri ? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. are si FB chestiile lui bune si mai putin bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fond nimic nu e eminamente bun sau rau dar e treaba fiecaruia sa aleaga din toate

      Ștergere
  3. „Conștiință de catifea”!!!
    Te pup pe circumvoluțiuni pentru expresia asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci gălețile de mâțe pot fi evitate?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, eu nu m-am legat de ele ca imi plac, dar pe paretii mei de facebook nu apare micron de copil suferint sau cine stie ce orare de forografie, daca nu a mers cu oprirea fluxului de la prieteni si-au luat ditamai unfriend-ul :D

      Ștergere
  5. pe mine ma ingrozeste online-ul asta in cate o data...implicit facebookul, aflu ca unele persoane stiu lucruri despre mine, care eu le consideram personale.
    Simt ca sunt spionat, chiar ieri mi-a zis cineva tabieturile mele din ultima saptamana fuck!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai inseamna ca spui prea multe pe facebook :)

      Ștergere
    2. se pare ca cineva ma stie de pe facebook si m-a urmarit la munca :))

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis