duminică, 18 august 2013

Windows

Scriu rar aşa, în ultima vreme scriu rar aşa, pentru că am învăţat multe, pentru că în fiecare zi când dau cu capul de pragul de sus sau cad din întâmplare în cuvintele otrăvite ale unui „prieten”  mă gândesc că sunt lucruri neînsemnate, că grijile mele sunt un punct în Univers, un punct care se propagă numai dacă eu îi dau voie.
         Şi totuşi sunt zile în care îmi doresc un suflet Windows, unul uşor de monitorizat, dacă te chinuie virusul temerilor rulezi un program şi gata.
         Dacă reacţionezi încet rulezi alt program şi gata.
         Ştiu că şi în cazul sufletelor noastre newindows avem aceeaşi soluţie, că există programe care să te ajute : meditaţia, muzica, arta, joaca.. Dar cu noi e mai complicat, nu avem un program standard la care să răspundem cu toţii. Când sufletul meu are un virus care nu-l lasă să ruleze corespunzător nu pot citi o carte care să rezolve problema instant, nu pot asculta o poveste care să mă facă nouă. Trebuie să scriu singură programul şi nu sunt cine ştie ce talent în programare, nici la suflete, nici la computere. Trebuie să te opreşti şi să încerci mai multe căi până când din combinaţia lor va ieşi un antivirus personalizat care să te protejeze.
         Dacă a căzut windows-ul într-o zi poţi face curat şi îl reinstalezi. E acelaşi program, nu ai pierdut nimic. Dacă îţi cade sufletul îţi poate lua o viaţă să îl reinstalezi şi nu va mai fi acelaşi. Uneori reinstalarea nici nu mai e posibilă.
         Aşa că sunt zile în care îmi doresc să fim simpli, îmi doresc să putem funcţiona numai cu programe compatibile, ca orice încercare de a încărca dispreţul sau ura sau răutatea să se soldeze cu installation failed, să am un antivirus instalat în suflet de la început  care să mă apere de troienii ascunşi în pps-uri cu fotografii de căţeluşi şi promisiuni de bine.
         Azi se întâmplă să fie una din zilele alea. Mâine………Mâine e o altă zi nu-i aşa?


10 comentarii:

  1. Asta chiar mi-a placut : "Uneori reinstalarea nici nu mai e posibilă. " !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda si suflet nou nu ai de unde sa cumperi

      Ștergere
  2. Totusi calculatoarele nu au speranta da viata de 80 de ani, majoritatea sunt demodate dupa 5 ani.
    Sunt si dezavantaje :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) intreaba cate din noi nu am vrea si carcasa noua la fiecare 5 ani

      Ștergere
    2. :))) Plus ca noi, pe masura ce imbatranim, pierdem pe toate planurile cate ceva, spre dosebire de calculatoare, care devin tot mai bune. :))))

      Ștergere
  3. Nu fii prea pretentioasa! Daca n-ai window multumeste-te cu o fereastra romaneasca. Poti arunca prin ea toate necazurile si supararile, apoi o inchizi si tragi perdeaua!Ete tehnologie romanesca de devirusat suflete! Totul e sa ai grija cand arunci sa nu te apleci prea tare peste pervaz...

    RăspundețiȘtergere
  4. Perdeaua? Ti se pare tie ca eu sunt genul care are si pe cale de consecinta spala perdele? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai am zis ca daca eu n-am poate au altii...:)) cand m-am mutat aici, la tara, veneau vecinele ca la sfintele moste, cu diverse pretexte, sa vada o casa fara covoare si perdele, ca se dusese vorba-n sat1:)) acum am niste covorase aruncate e jos si niste perdele mate sa mai optureze lumina dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  6. ai dreptate cu reinstalatul. intrun fel cred ca trebuie sa fim mai atenti cand dam "instal" la toate programele care de fapt nu ne trebuie, cand putem sa facem artificii sa folosim unele variante demo si sa renuntam usor la ele daca nu corespund :)
    ganduri bune mai putin plecate spre rautatile celor din jur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Joi plec in vacanta, ma doare-n flec de rautatile lumii :D

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis