marți, 6 august 2013

Vacanta la mare

Că totcitind pe la alţii mi-am adus aminte de ultima mea vacanţă la mare şi am zis să nu o ţin pentru mine şi ai mei.
 So, a fost vacanţa, episodul 1, trec peste poetica mea deplasare cu trenul şi peste multe emoţionante momente cum ar fi regăsirea cu Ciupercuţa în gară. Lungile călătorii pe litoral, ziua întâi de plajă la Eforie în care m-am simţit ca în pauza publicitară de la tv, adoptarea mâţei şi darea ei în plasament.
         Ajung pe scurtătură la ziua de marţi, zi în care luat Ciupercuţa de acasă şi deplasat în Vamă că stam rău de tot cu nivelul de zahăr din sânge şi simţeam nevoia stringentă de clătite cu Finetti şi miere ( da ştiu există motive pentru care arăt ca balena eşuată pe plajă prin poze).
       Lenevit juma de zi, mers la masă că statul la soare te epuizează nenică, făcut achiziţii de vacanţă, respectiv magneţi locali şi întors la prăjeală.
        Mno, numai’ că peisagele se schimbaseră. Chaise longue –ul meu era adumbrit de doi nenii, din care unul cu ditamai odaia de fotografiat la gât. Iniţial am avut un moment panicos. Până aici mi-a fost m-au găsit paparazii domnule!
       Aiurea, nenii admirau frumuseţile patriei întinse la soare chiar al baza numitului chaise longue. Frumuseţile erau topless. Până aici toate bune că nah eram în Vamă frate adică al mare, la soare şi trăim într-o ţară liberă.
        Mă aşez la locul meu, îndepărtez obstacolele care-mi luau soarele adică cei doi nenii şi dau să mă apuc de citit, că nu crez să-mi treacă meteahna vreodată şi cam atunci încep să aud şi dialogurile din grup.
     -    Bun, deci când terminaţi cu plaja mă sunaţi şi vine tata să vă ia, cuvântă un nene un pic cu burtă, evlavios nevoie mare de vreme ce se bronza cu model crucifix.
    -  Tu aici erai? se aude suav una din frumuseţi după care acoperă pudic punctul dă interes turistic cu un tricou.
        Încep să mă gândesc, măh n-o fi ştiut fata că mai e taică-su pe plajă. Nenii se pregătesc de plecare, fata se ţine temeinic de tricou, o parte din frumuseţile patriei se ridică de asemenea să plece. Toată lumea se pupă entuziastă de parcă se despart pe mai mulţi ani.
      - Da’ noi mergem să semnăm ceva contracte diseară? se interesează aceeaşi frumuseţe.
      - Nuuuu, deocamdată stăm la plajă, că nici nu ştiu unde or să vă bage, cred că la noi la cascadori, că la noi intră toată lumea, dar mâine sau joi. Hai că se duce tata să se ocupe de cazare.
        Şi dus o fost vreo oră, rămase singure cele două frumuseţi  beau bere şi schimbă impresii.
       - Sper că au şi ei ceva costume.
        - Eu am nişte rochiţe dar să aibă pe cineva la machiaj.
       - Şi să ne dea şi nouă ce am filmat
        - Lasă că ne facem poze.
     După o vreme se întoarce tata. A rezolvat cu cazarea şi mâncarea. Nu, de contracte încă nu ştie nimic. Nu, ei nu or să fie cazaţi în Bulgaria cu restul echipei că ei sunt cascadori ce naiba. Să nu-şi facă fetele nici o grijă, se ocupa tata şi de contracte şi de tot dar nu azi, azi plajă şi nici mâine, mâine tot plajă.
       Şi diseară o să fie o petrece, acum ele să nu se simtă ofensate, nah cascadorii e bărbaţi serioşi, or să se cam îmbete şi e cam spurcaţi la guriţă şi …….Nu, alte probleme nu or să fie că se ocupă tata, oricum deja le-a spus băieţilor să se poarte frumos dar poţi să ştii?
      Pe când mă ridicam să plec la vânătoare de cochilii aud şi nu-mi vine a crede cum o femeie în toată firea, cel puţin 26 dă primăveri după părerea mea întreabă senină
       - Da’ noi o să putem citi contractele înainte să le semnăm?
     Dacă aş mai fi rămas i-aş fi spus că după oricum nu mai are nici un sens, dar bănuiesc că s-a ocupat tata şi de problema citirii

Un comentariu:

  1. Petrecere cu cascadorii...
    Mai ajung alea la filmări doar ferfeniţă...

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis