luni, 26 august 2013

Stiu si totusi irosesc

L-am văzut la Cuvânta şi m-am întrebat dacă eu irosesc ceva. Am vrut să spun că nu , eram convinsă că am reuşit să elimin irosirile fără rost din viaţa mea. Am făcut un inventar rapid, resurse nu, timp nu, gânduri nu. Scrisesem deja un comentariu cu regretele mele că nu pot scrie nimic pe o temă aşa de frumoasă.
Atunci am auzit-o.
         Era calmă, nici nu se gândea să urle la mine şi să-mi aducă aminte câte din bătăile ei am irosit. De câte ori am supus-o unui ritm alert pentru vise deşarte, de câte ori i-am furat o bătaie sau două când mi-au căzut idolii de pe piedestale.
         Dacă mi-ar fi dat cineva o filă de cec cu toate bătăile la care inima mea are dreptul oare aş mai fi lăsat să se scurgă vreuna pe iubiri cu fum de nefericire? Aş mai fi depus un număr oarecare în contul unor vise amare? Aş mai fi aşteptat zile şi săptămână înainte să îmi retrag bătăile inimii din banca singurătăţii?
         Poate dacă le ştiam numărul exact, mi-aş fi dat seama din timp de valoarea fiecăreia din bătăile inimii mele şi nu aş fi acceptat să le schimb decât pe soare şi veselie, mi-aş fi cumpărat cu ele iubiri calme ca o ploaie de primăvară şi parfumate ca zâmbetul unui cireş înflorit.
         Dar nu le cunosc numărul şi, chiar dacă ştiu că zeii nu mi-au hărăzit un infinit de bătăi de inimă, mă alin cu speranţe omeneşti că visul acesta, că iubirea de azi, că idolul de acum se vor dovedi cele potrivite. Ştiu şi totuşi irosesc bătăi ale inimii pe toate, pentru că noianul nepotrivirilor mă învaţă să curg prin lume până voi întâlni un vis, o iubire şi un idol cu care să mă completez.

         Şi uite cum am ajuns si eu la Psiluneli, sper că înscrierile sunt libere, 

6 comentarii:

  1. da, înscrierile sunt libere şi mâţul pervazier îţi spune: bun venit. mi-a făcut plăcere să te găsesc, să te citesc.
    dacă jocurile noastre îţi fac plăcere, mai adaug că un click pe bannerul nostru te va lămuri cine suntem şi cum ne jucăm, iar în curând va apărea postarea prin care alegem, ca în fiecare săptămână temele de joacă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de primire, o sa mai apar la locul de joaca daca am timp :)

      Ștergere
  2. Bine ai venit printre irosiri de sentimente frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bătăi de inimi irosite? Nu! Mi-a crescut un pic pulsul citindu-te...dar nicio irosire nu văd pe aici. Frumos dar...har...ai...

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis