sâmbătă, 17 august 2013

Prefectul

Stiu ca nu e textul meu, de fapt habar nu am al cui e. E unul din primele lucruri amuzante pe care le-am citit pe net acum 1000 de ani cand am ajuns online Si m-a facut sa rad, inca ma face, pentru ca am in spate imaginea clara a unei primarii in care toate astea chiar se pot aplica.
Voi o sa-l cititi sambata dimineata si ce mod mai bun de a incepe ziua decat razand cunoasteti
Ungurul e numit prefect la olteni si îşi ţine un jurnal.
Ziua 1: Cred că azi fost zi liber la ei. Nu venit niciuna din angajat. Plimbat prin biroul meu lung si lat. Deschis fişet acte oficial dar plin de o băutur tulbure. Oare unde ţinut la ei dosare?
Ziua 2: Nu fost ieri zi liber. Verificat in calendar, fost miercur. Poate nu lucrează miercur la ei! Dar nici azi nu venit!?! Am vrut dau telefon, dar nu am găsit agenda … Toate sertarele plin cu acel băutur tulbur …
Ziua 10: Azi fost un secretara care zis ceva care nu înţeles la mine şi plecat nervos! Oi, oi! Gustat o pahar din acel băutur tulbur găsit in seif … Puţin acrişor…
Ziua 20: Aici nimeni nu vorbesc ungureşte.
Toţi nervos că nu pricepe la ei. Oare e politic corect să învăţ eu românesc?
Hm, băuturul acela tulbur nu e chiar rea.
Ziua 30: Descoperit întâmplare un caset cu muzica folcloric si prinde bine să învăţ româneşte. Azi putut spune unei director apă-canal-investiţii europene: “Dunăre daca n-aveam / Jiul , Dunăre-l făceam la noi!”Simpatică băiat. Am băut cu el, puţin, din acel băutur tulbur excepţional …
Ziua 100: La ce dracu sa munceşti in fiecare zi?
Mă dădui lovit si drojdii nişte zaibăr cu nea Stelică, subprefectul.
Ziua 200: Fatălică, treaba merge unsă. Fură toţi in prefectură. Pusărăm un CD cu Maria  Dragomiroiu si ne făcurăm muci. Îl trimisei pe Stelică la Segarcea, după două vedre de molan, să nu rămânem pe uscat.
Ziua 300: Nenică, ăştia din UDMR chiar mă enervează.
Mă sunară de la partid, să mă întrebe cum stau cu nu-ş-ce investiţie.
O să-l sun pe Stelică, când s-o-ntoarce cu cisterna de la Panciu.
Ziua 350: Mimisor, secretara zise ca mă tot caută unii din UDMR. O pusei să le spună că-s într-o şedinţă. Sanchi, bătu Craiova acasă şi ne făcurăm pulbere. Ce treaba au ungurii cu Doljul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis