vineri, 30 august 2013

O zi ca toate zilele

Şi a fost o zi ca toate zilele. O zi minunată în care am fost de dimineaţă la o cafea însorită sub ameninţarea unor nori de furtună. O zi în care am vorbit cu oameni şi mi-am adus aminte că îmi place totuşi să îi ajut.
O zi în care am început o mânecă  roşie de vreo 3 ori fără să
 mă enervez, în care mi-am plătit din datorii şi în care am visat cu ochii larg deschişi la viitor.
A fost o zi în care a plouat. Aţi băgat de seamă cât de frumoase sunt oraşele când plouă? Cât de colorate? Pentru că fiecare lucru se reflectă cuminte în asfaltul plin de apă şi îşi dublează culoarea, şi când nu se reflectă altceva atunci măcar lumina cenuşie a cerului şi tot găsim ceva pe jos printre curcubeele poluante ale carburanţilor.
Un oraş în ploaie este ciudat mai plin de viaţă decât unul cu cer senin, oamenii se grăbesc sub umbrele colorate, maşinile calcă în pâraie ad-hoc la marginea străzilor şi fac să sară stropi argintii. Apa cântă pe acoperişuri, pe maşini, pe rigole, pe umbrele, un concert nesfârşit şi vesel.
Pentru că de ceva vreme tot citesc bloguri de finanţe personale azi am dat bătălia renunţării la taxi, tocmai pentru că ploua şi a trebuit să merg vreo 2 km pe jos şi  o bucată bună cu autobuzul. Dacă pe vreme rea reuşesc să nu  mă arunc în capcana cald confortabilă  a unui taxi înseamnă că reuşesc şi pe vreme bună.. Dacă tot nu am timp să mă duc la sală măcar să merg, bonus cât am aşteptat autobuzul am făcut celebrele exerciţii pentru fesieri, alea cu contractările alternative. S-ar putea să ies pe plus şi la bani şi la forma fizică în urma deciziei pro transportul în comun.
Logic am ajuns acasă murată ca un castravecior dar am redactat o baie caldă, o cafea la fel şi am inaugurat sezonul pijamalelor lungi. Acum văd că am chef de scris, cred că am depăşit pericolul vreunei răceli rebele.

Şi a fost o zi ca toate zilele din cei 64 de ani pe care îi mai am de trăit conform calculatorului de aici. Ziua  voastră cum a fost?

3 comentarii:

  1. E bine daca te bucuri de ploaie, pe mine ma deprima acum, la sfarsit de sezon. Nu suport sa trec la haine de toamna, sper sa aiba dreptate astia cu prognoza meteo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place soarele dar imi place si ploaia, azi tot orasul era verde si rosu si galben dupa culoarea autobuzelor reflectate, mno m-a udat dar a fost frumos :)

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru sfaturi! Cling!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis