duminică, 4 august 2013

Apocalipsa S4

Pe ultima nu am petrecut-o cum se cuvine. Era greu al naibii că era decembrie, trebuia să alerg pentru organizarea Crăciunului de famelie, pentru Revelionul în deplasare, plus că era frig. Cum să mă bucur de Apocalipsă dacă trebuie să stau închisă în casă?
         Pentru că mă ştie împrăştiată Universul mi-a mai trimis o şansă, Apocalipsa S4 versiunea cea mai nou, pe care trebuie musai să o prinzi dacă vrei să fii în trend. De data asta este programată în august. Chiar aveam nişte nelămuriri de când noi am schimbat ziua oraşului din octombrie în iunie tot pe motive de frig, adică putem schimba evenimentul acesta minor ca să zic, pentru sărbătorire eficientă şi nu putem programa cum se cuvine o Apocalipsă?
         Am zis că de data asta aleg să mă bucur de Apocalipsă, de la următoarea gata cu distracţia şi trecem serios la muncă, eu să am chef că îs sigură că se găsesc clienţi.
         Deci pentru Apocalipsa următoare o să vând online pachete de supravieţuire care vor cuprinde o sticluţă de apă sfinţită, o lumânare la fel de sfinţită, un rând de mătănii şi un acatist. Ce buncăre? Ce apă potabilă? Ce alimente la conservă? De ce să ne omorâm animalele de companie înainte de eveniment să nu sufere? Eu vând mai mult decât necesarul, vând speranţa că lumea aia nouă de după apocalipsă o să fie spirituală. Mda, ştiu momentan nu am stabilit decât cuprinsul pachetului pentru creştini, dar în două luni de studiu, adaptez eu treaba sta pentru toate religiile. Evident dacă se va trezi cineva că vrea să îmi doneze ceva bani sau ceva proprietăţi că lor nu le mai trebuie, având în vedere că trebuie să fii cât mai pur pentru ascensiune o să le primesc. Trebuie să fie şi cineva bogat pe lumea asta nu?
         Să revenim la apocalipsa prezentă care are loc pe 23 august 2013, mie mi se părea mai logic să fie pe 13 dar nah, cine sunt eu să mă amestec? De data asta nu ne mai bazăm numai pe o premoniţie, o fi fost el Rasputin şmecher şi o fi nimerit multe,  dar au greşit ei mayaşii, acum ne bazăm pe surse multiple.
         Nişte cercetători, probabil  britanicii, că aşa cum v-am mai spus ăştia au prea multe resurse şi prea puţine lucruri serioase de studiat, au coroborat previziunile lui Rasputin, cu cele ale lui Nostradamus şi un pic din mitologia scandinavă (când zic eu că Nornele nu sunt suficient exploatate mediatic) şi au ajuns la concluzia că pe 23 august se va lansa Apocalipsa S4 .

         Aşa că acum mă pregătesc, mi-am făcut rezervări, să o sărbătoresc cum se cuvine la munte, oscilând între cartea de pe chaise longue  şi apa din piscină, cu o bere ultra rece în mână şi nişte mititei tradiţionali pe grătar. Că aşa cred eu, că trebuie să iei ce e mai bun din toate experienţele, fie ele şi Apocalipse şi mai ales pentru ca tot una din credinţele mele bine înrădăcinate îmi spune că „Sfârşitul nu-i aici”, iar dacă o fi asta e aplic alt principiu „Dum spiro, spero”, iar când nu o să mai respir, eh discutăm când om ajunge acolo.

6 comentarii:

  1. Da-o naibii de treaba! Nici Apocalipsa nu mai e ce a fost, se amana si se anuleaza mai rau ca referendumurile la romani.Am ratat si eu vreo doua.Bai, si ce bine pregatita eram, imi luasem si chibrite si supa la pliculete si tic-tac cu 2 calorii... Pe 23 cred ca si eu o sa fiu la munte. Adica sper, ca doar n-o fi Sefu' asa de hain sa nu-mi dea concediu, mai ales daca-i motivez ca vreau sa petrec Apocalipsa in familie! Deci tu pe un munte, eu pe un munte, o sa trimitem semnale de adio cu fum. Fum de la gratare, desigur.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare un pic frustrant ca e pe 23 august, adica o fi cazut regimul dar eu tot sarbatoream ziua cu mici si bere, cu suprapunerea asta de Apocalipsa pierd o ocazie de sarbatorire :(

      Ștergere
  2. Uf, si chiar ma gandeam zilele trecute ca anu' asta nu era programata nicio Apocalipsa si era destul de ciudat... Asa da! Niciun an fara Apocalipsa! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi mah? Cand scriu eu ca viata e plina de ocazii.Pana si sfarsitul lumii se repeta daca nu ai fost pe faza la ultimul dar celelalte ocazii :P

      Ștergere
  3. Îmi place că Apocalipsa asta a fost prezisă de unul care nu şi-a putut anticipa moartea, deşi semne existau destule pe-atunci. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai acorda-i un pic de timp imediat ce se vor intampla nite chestii o sa aflam ca el le-a prezis cu precizie, in fond asta cu moartea nici nu e mare branza toti murim :P

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis