miercuri, 31 iulie 2013

Publicitate din nou

Lumea nu încetează să mă fascineze constant. Jur de câte ori nimeresc în faţa unui televizor mă simt ca un plod al primul bâlci din viaţa lui, cu mintea bulversată de posibilitatea existenţei omului peşte ( despre femeia cu barbă nu am dubii că pricep cât de cât posibilele cauze hormonale ale fenomenului).
         Sunt în vacanţă deci am timp de pierdut, ăăăăă pentru introspecţie vreau să zic, şi m-am decis să fac ceva care îmi place adică să trişcotez (vă arăt rochia când oi termina-o). Cum nu pot face un singur lucru am zis să pornesc şi tv-ul să văz şi eu ce se mai întâmplă pe lumea asta, eventual să audiez vreun film romanţios pe Diva şi să mai trag cu ochiul la scene demne de atenţie nedivizată.
         Doar că am nimerit în pauza publicitară. Eu încep să cred că afacerea momentului este producţia şi distribuirea hârtiei igienice şi nu spun asta cu gândul la perioada economică maro pe care o tot traversăm de o viaţă. Mă bazez pe sumele investite de industria respectivă în publicităţi la tv, că nu cred că au obţinut atâtea intervale orare în sistem de troc. Practic la fiecare oră apare o reclamă la o hârtie pe care o păstrez anonimă, dacă vreţi să ştiţi despre ce e vorba poftiţi de urmăriţi publicităţile.
         Reclama începe cu ultraclişeul acela cu tu eşti o perlă şi lumea e scoica ta şi invitaţia de a-ţi deschide simţurile, dacă adaugi şi melodia oarecum potrivită pentru filme cu micuţa sirenă te aştepţi la cine ştie ce produs revelaţia vieţii. Nope, e hârtie igienică.
         Nu orice fel, să fim înţeleşi, e cu patru modele noi că dacă te plictiseşti prin baie să ai cu ce să-ţi desfeţi ochişorii şi cu 4 arome diferite. Poţi să îţi imaginezi fericire mai mare? Nici nu mai contează că nu îţi trebuie taman la împachetarea unor buchete de margarete şi că un om cu cel puţin un neuron nu stă să inspire adânc la momentul cu pricina din nişte raţiuni mai mult decât logice.
         Oi fi eu exagerat de plebee, că în fond  neamul meu n-a descoperit chiar de 5 generaţii produsul din reclamă sau nu am un simţ critic suficient dezvoltat dar de principiu mi se pare că acesta e un produs prin esenţa lui funcţional, trebuie să nu te zgârie şi să nu fie atâââât de moale încât să se topească de emoţie numai la gândul misiunii care o aşteaptă şi să te lase la propriu cu degetul în fund. În rest nu mă interesează forma, culoarea sau imprimeul. Cât despre arome aş prefera să nu aibă, pentru că aşa plebee cum sunt eu sunt sensibiluţă şi mă irit de la parfumuri prin zone nedestinate la aşa ceva.
         Acum şăd cu nasul în tricotatul meu, bine momentan în blog, şi în mintea mea se desfăşoară viziuni apocaliptice în care întâlnindu-mă cu Tănţica nu o să mai întreb despre parfum ci despre nebunia aia de hârtie igienică datorită căreia miroase atââââât de bine, mai rău o văd cu ochii minţii pe Tănţica extrăgând o rolă din poşetă şi vârându-mi-o sub nas aşa cum pe vremuri primeam capacul sticluţei de parfum. De altfel există o reclamă în care o duduie îţi înfroapă faţa în nişte role desfăşurate de hârtie cu o expresie de fericire extatică de zici că a descoperit Nirvana .

         Şi pentru că nimeni nu m-a acuzat vreodată că aş fi normală viziunea se extinde într-un viitor mai îndepărtat în care ne vom saluta precum căţeii, pentru a stabili din ce haită facem parte pe baza alegerii noastre de hârtie igienică. Şi dap, căţeii se salută mirosindu-şi fundurile. Dar şi aşa prinsă în viziunile mele sumbre nu mă pot opri să mă întreb de ce naiba ai vrea o hârtie igienică parfumată şi cu model?

4 comentarii:

  1. Asta cu parfumul băgat aiurea în tot felul de produse, începând cu detergentul, continuând cu soluţiile de limpezit şi terminând cu hârtia igienică vor face în curând inutilă industria parfumurilor. Asta, dacă nu se reprofilează pe segmentele mai noi de interes. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, dar cum vor deschide ele poarta produselor pentru piele ultrasensibila, ca nici haine cu balsam nu mai pot purta, in curand ma apuc sa fac sapun in batatura ca strabunica-mea, chit ca trebe' sa cresc porc pentru furnizarea grasimii

      Ștergere
  2. Aia cu parfum poate sa dea alergii pe pielea sensibila, e o prostie. Nici eu nu vad rostul parfumarii unui produs atat de "josnic", vorba ta, ca doar nu ne mirosim prin unele parti. Asta chiar e o imagine de cosmar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mintea mea e un loc periculos, n-ai idee ce chestii poate dezvolta din reclamele tv si nu numai

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis