miercuri, 17 iulie 2013

Legea Atractiei versiunea mea :)

So, o să cam lipsesc. Maine poate apuc sa intru sa va postez o felie de tort virtual pentru că da, lume, lume, mâine are loc evenimentul şi împlinesc 17 ani  jumătate pe fiecare picior. Tort handmade de mine ca să fim înţeleşi că  nu v-aş îndopa eu cu e-uri.
         Dar nu de aia lipsesc că nu chefuiesc până joia viitore, ba stai puţin exact asta fac. Ştiu sunt o bestie.
         Lipsesc pentru că aveam nervi şi pentru că Dumnezeu sau Universul a ţinut să-mi demonstreze încă o dată că nu doarme şi mi-a trimis aşa un cadouaş de ziua mea adolescentină.
         Cum şedeam io aşa măcinată de gânduri, era să zic negre dar nu au apucat să ajungă chiar la culoarea aia, m-am prins pe undeva prin zona de gri că fac greşit tot ce am învăţat din multiplele mele cărţi de dezvoltare spirituală, cum stăteam eu aşa pe gânduri de o culoare incertă m-am gândit să aplic naibii ăle tone de învăţătură ermetica şi să fac ceva pentru a ieşi din stare.
         În stare intrasem uşor, aţi observat ce uşor ne enervăm şi ce greu ne revenim? IVM mă anunţase cu coada între picioare unde e posibil să i se găsească în curând şi capul că trebuie să meargă de la lucru la Constanţa fix azi şi nu se întoarce de ziua mea că dacă tot ajunge la mare ……….Pricepeţi ideea.
         Amu’ la mare IVM se duce cu Nea Nicu şi tare nu aş fi mers în vacanţă în condiţiile alea, mai ales că şi cazarea e de mare stil la un amic, posesor de saltele gonflabile în sezon.
         Tragedia ar fi fost dacă îmi zicea să merg, că n-aş fi zis pas şi mie la mare nu prea mi se îndeamnă să merg. Adică în ultimii 20 de ani am fost o dată şi nu mi-a plăcut. Nu mă bronzez - mă ard, instantaneu, 15  minute de soare aşa pe la ora 9 dimineaţa mă transformă într-o chestie usturătoare de culoarea zmeurei, nu suport vacarmul de pe plajă dar spatele meu nu suportă nici lipsa de chaiselonguri de pe plajele pustii, plus că de unde naibii umbrelă pe plaja fără populaţie şi o fi el IVM mare dar  nu face suficientă umbră pentru mine.
         Scurt pe doi nu mi-ar fi plăcut la mare dar asta nu înseamnă că nu m-am enervat ca toţi dracii că s-a gândit să plece fără mine. Şi în starea asta de nervi gri mi-am adus aminte că atragi ce simţi, ori eu simţeam nervi, bomba atomică era mic copil pe lângă mine. Ca atare m-am calmat şi am început să citesc neşte bloguri până am ajuns al unul despre Praga, care mie mi-a plăcut la maxim si la care mi-a zburat gandul cu drag. Peste vreo 4 ore am aflat că am prieteni care merg la Praga sâmbătă, logic nici ăştia nu se gândiseră să mă ia şi pe mine, de mă simt aşa mica orfelină pe aici.
         De data asta n-am mai pus la inimă, am început să-mi amintesc tot ce puteam s[ le spun,  să plece oamenii cu nişte ponturi la ei şi cum intram eu într-o stare din ce în ce mai roz cu gândul la Praga şi la vacanţe azi m-am trezit cu rezervări făcute, jumatea enervanta de bagaje gata ( adica aia plicticoasa, pasta de dinti, gel de dus, lotiune) şi cu toată afacerea la un preţ modic.
         Mai pot eu să zic că nu merge Legea Atracţiei ? Când mă întorc, după ce vă povestesc cum a fost pe acolo, musai să scriu un tutorial despre cum să îţi schimbi starea de spirit instant ca de la întrerupător. Dar până una alta lipsesc şi v-am anunţat aşa să nu intraţi al oareşce bănuieli



5 comentarii:

  1. Aoleooo, ce-as pleca si eu intr-un concediu! Nici nu indraznesc sa visez la vreo Praga, m-as multumi si cu o Cuca Macaii, numai la mare sa nu fie, ca nici mie nu-mi place soarele pe piele, nisipul in ochi si salteaua gonflabila.
    Cat despre aniversare... Sa fii sanatoasa, iubita, sa ai macar multe bucurii mici daca multe fericiri mari nu se poate si sa ajungi la anii mei cu cat mai putine regrete.Stiu, stiu, tu nu regreti nimic, totul ti-a iesit din plin si dupa vointa proprie, mai putin gandurile gri!:))
    Si sa nu mananci singura tortul, mai gandeste-te si la amarati!:0

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multaaaam. Sigur ca nu le mananc singura, ca mi-am facut cate unul pentru fiecare picior, logic. La fel de logic am pus si pozele in blogul urmator sa manace toata lumea:P

      Ștergere
  2. Sa ne lamurim, legea atractiei a functionat si pt mine si mi te-a trimis BONUS, cand singurul meu nerv e in cadere libera!! Si in plus echipajul a schimbat "toturismul" cu unul mai mare pt a face pe plac legii :)))O sa ai misiunea sa-mi corectezi limbajul si in special sa-mi amintesti ca ce e fain, e fain ... :))) hai ca sti tu ce ai de facut in concediul asta !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Singurele cuvinte pe care le vei auzi de la mine sunt Na zdravie :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pare atitudine de diva :)))) "Nă zdravi e" o sa iesi si in poze !!!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis