sâmbătă, 13 iulie 2013

lazy saturday

E sâmbătă şi e prima zi a vacanţei de vară, bine mai am nişte chestii de scris dar o să îmi ia fix o oră din momentul în care mă apuc, mda ştiu, a fi genial e uneori un blestem şi sarcinile obişnuite te plictisesc. :D
Aşa că am stat şi mi-am făcut bine planurile pe ziua de azi pe principiul cum începi ceva aşa îl şi termini. Nu voi scrie plângerile pentru lucru azi, că îmi trebuie abia luni aşa că azi nu lucrez.
Trebuie musai să fac baie la vreo două rochii care, la fel de delicate ca stăpâna lor, nu suportă maşina de spălat, deci va trebui procesat ad labam. Asta îmi va asigura neşte iritaţii de toată frumuseţea că nici mâinile mele nu se înţeleg bine cu detergentul dar  aşa voi fi obligată să bag o tonă de cremă în bietele mânuţe în timp ce voi privi vreun serial, încă nu m-am decis care.
Mai am de scris neşte bloguri că în ultima vreme îs cam leneşă la capitolul acesta şi nu văz cum o să îmi crească mie popularitatea ţâşnind exponenţial din grafice dacă eu nu scriu.
Trebuie să petrec vreo juma de oră cu o cană de cafea în braţe filozofând asupra viitorului blogului, se simte o nevoie de schimbare, vreau ceva nou dar nu îmi dau încă seama ce.
După aia cred că va urma o filozofare cu o bere în braţe asupra temei viitoarei mele cărţi. Mda m-am decis să adaug pieţei suprasaturate o carte de dezvoltare personală, deocamdată reţetele sunt în testare pe cobai, adică eu, dar când termin de cules datele exacte o să scriu cea mai incredibilă carte care să te ajute să îţi schimbi viaţa în 10 zile, că nah prea multă muncă nu e bună şi asta e hiba generală a cărţilor de gen, necesită minim 30 de zile pentru schimbare.
Pentru că am insistat să dorm mai mult de dimineaţă am pierdut momentul ideal pentru Gayatri Mantra aşa că o să îi fac loc undeva prin program, eventual în punctul acela în care mi se va părea că reţetele nu vor da niciodată exact rezultatele dorite de mine deşi este clar că ele funcţionează acceptabil.
Mai avem în program un pic de trişcotat şi poate mă apuc să îmi termin şi bunătate de geantă croşetată, de care uitasem complet.
Ordine nu servim azi, că tot e vacanţă, că tot mă duc la birou rar şi numai dacă e vrei urgenţă deci pot munci aşe gospodăreşte şi săptămâna viitoare.
Trebuie să fac o listă cu cărţile pe care nu am mai apucat să le povestesc aici pe blog şi una cu cărţile de citit vara asta şi să mă gândesc un pic şi la Harry Potter, e multe filozofie în cărţile alea, mai ales ultima.
Să îi trimit lui Maurice numerele ca să îmi completeze un bilet la loto, mda e greu să câştigi dacă nu joci, am avut eu revelaţia asta.
Mno probabil mai am chestii de făcut dar deja mi se par exagerat de multe pentru prima zi de vacanţă nu?


8 comentarii:

  1. Faina agenda ti-ai facut! Bifez si eu cafeaua si berea, bifez si filozofia da' numai dupa a treia sticla. Aprob intr-u totul renuntarea la gospodareala si munca(munca e pentru roboti si tractoare, nu pentru doamne stilate si care au proiecte de romane!). Pot sa-i trimit si eu niste numere pentru loto lui Maurice? Da' sa puna el banii, ca-i dau din castig!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mah pe mine biletul ma costa vreo 10 beri daca nu castig si un Volvo daca imi iau banii, vezi daca te tine sa te bagi in combinatie :))

      Ștergere
  2. Imi imaginez cum faci baie la doua rochii :))
    Cu ocazia asta mi-ai adus aminte ca si eu trebuie sa le mai ...scăld

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost epic, acum sunt in plina ceremonie de reculegere cu bere in amintirea celei ce a fost manichiura mea :P

      Ștergere
  3. Cum am predat biletele pentru pus propriului padre, daca castigi o sa te coste ceva mai scump :D da la cat e nu cred ca o sa simti prea tare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maurice e fix problema ta cum platesti subantreprenorii :D

      Ștergere
  4. Eu as zice sa nu faci nimic si sa zaci pe canapea. E cea mai buna metoda cand vezi ca ai prea multe de indeplinit. Faci o lista si apoi incepi sa tai pana nu mai ramane nimic decat lenevitul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh asta numai cand nu iti place ce ai de facut :P

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis