sâmbătă, 27 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple

Am văzut asta pe mai multe bloguri. Nu am idee care sunt regulile postărilor dar mi-a plăcut ideea de acompleta un jurnal online o zi pe săptămână. Eu mi-am ales sâmbăta, atunci am mai mult timp
Pentru astazi 27 iulie, ora 16,30
Dincolo de ferestre... lumea se topeşte în arşiţă.
Ma gandesc......că lucrurile sunt menite să se rezolve fericit 
Invat ... de la căţeii personali.
Sunt recunoscatoare pentru....capacitatea de a o lua de la început
Din bucatarie....prăjituri cu gem de prune
Port pantaloni scurţi şi tricou
Voi medita în fiecare zi săptămâna asta
Citesc....320 de pisici negre, Rodica Ojog Braşoveanu
Ceea ce sper o vacanţă frumoasă până la sfârşit
Ce mai mesteresc un pulover  subţire roşu.
Ascult...Adele Skyfall
 In casa....toată lumea se ascunde la umbră
Unul dintre lucrurile mele preferate...îngheţata de rom cu stafide
Citatul zilei "Nu cunoaştem decât ceea ce îmblânzim. Iar oamenii nu mai au timp să cunoască nimic. Cumpără lucruri de-a gata de la neguţători.Cum însă nu există neguţători de prieteni, oamnii nu mai au prieteni." Antoien de Saint- Exupery
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana... să las timpul să curgă în ritmul lui
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc..


4 comentarii:

  1. N-am mai citit de mult Rodica Ojog...pare ca ai avut o zi linistita...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, in zona asta a fost si sarbatoare deci nu ne-am omorat cu munca azi :)

      Ștergere
  2. A cata oara citesti 320 de pisici negre?

    Faina zi de sambata au unii! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O aveam programata sa o citesc in tren de la Lugoj spre casa dar era 7 dimineata si in schimba am motait, nu mai stiu a cata oara o citesc, inca ma face sa rad deci inca nu e de pus pe raft :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis