marți, 30 iulie 2013

Don't come to Romania

Morar face  treabă mai bună pentru că el are public, eu n-am. Sunt uneori dureros conştientă de faptul că am fix 10 cititori cu care e greu să schimbi lumea, dar nu e imposibil.
Mi-aduc aminte vag un film în care un copil a spus că dacă fiecare din noi ar ajuta după posibilităţi trei oameni şi fiecare din cei trei alţi trei, lumea ar deveni un loc mai bun. 
        Dacă ăştia 10 cititori ai mei îşi vor face timp să raporteze fotografiile ca având conţinut violent, si daca mai conving încă vreo câţiva care mai conving încă vreo câţiva, dacă tot distribuim mesajul, dacă ne tot agităm, până la urmă  cineva care ar avea obligaţia să vegheze la fondul cinegetic se va sesiza sau poate va fi demis. Mă ştiţi eu sunt o optimistă şi sper tot timpul la mai bine.
Nu ştiu cine e George Richmond Elliot dar după fotografiile de pe profilul mnealui este destul de clar ce îi poate pielea, despre cap mă îndoiesc că l-ar ajuta mult. Momentan omul organizează într-o veselie o vânătoare la urs brun în Românica. Recunosc nu am citit cu ochii mei declaraţia am copiat-o de la Morar dar mă îndoiesc că s-a apucat să brodeze declaraţii false ale numitului Elliot ''O sa va omoram toti ursii, toate pasarile din Delta Dunarii, toti cerbii lopatari. Sunteti o tara ieftina, aveti conducatori ieftini si politicieni corupti, asta meritati.''
         Şi iar m-au apucat nervii, că oi fi eu zen, dar nesimţirea se cere sancţionată ceva mai devreme decât justiţia imanentă.
         Prima soluţie care mi-a trecut prin cap a fost ca în loc de sezon la urşi să declarăm sezon la politicieni, asta mi se părea aşa o win-win situation. Ei împuşcau ceva, noi mai scăpam de nişte probleme, chiar dacă nu ne dădeau nici 5 bani pe cap, nah că nu pot să-l numesc trofeu.
         Numai că nu e frumos să dai idei de genul acesta şi atunci singura soluţie mi se pare să ne ocupăm de turneul omului de vânătoare, că nu mai avem aşa mulţi urşi şi cerbi lopătari prin ţară să ne permitem să-i decimăm necontrolat.
         La un moment dat nici nu stau să mă gândesc ce mă enervează mai rău, violenţa gratuită împotriva animalelor sau lipsa de bun simţ faţă de ţara în care vrea să vină, mă rog, cu bunul simţ nu îl mai putem ajuta, dacă doamna mă-sa a avut treabă în ăia 7 ani esenţiali asta e.
        Sau poate mă enervează cel mai tare lipsa de reacţie a celor care ar fi trebuit să aibă replică la celebra campanie „Vă rugăm să nu veniţi în Anglia”, poate în loc să facem campania aia cu „Poate vreţi voi să veniţi în România”,  trebuia să ne gândim foarte serios dacă unor oameni crescuţi aşa într-o atmosferă ploioasă şi ceţoasă soarele sudului nu le-o face rău şi să îi rugăm să steie la ei acasă.
         Poate încă nu e prea târziu să o facem, până şi ultima bodegă îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clienţii, România ce o aştepta?
         Pe bune nu veniţi în România, urşii noştri au descoperit caciulile 

        


5 comentarii:

  1. Draga mea, tocmai l-am verificat, exista acest Richmond si chiar raspunde sfidator la comentariile noastre.

    Cat despre pustiul din filmul mentionat (frumos film, pacat ca-mi scapa acum numele), moare in final, trist final....
    (a_A)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pay it forward era filmul. Oamenii mor mereu, numai daca am fi in stare sa le pastram ideile bune :)

      Ștergere
    2. f fain filmul. Am plans la el, dar asta nu e ceva exceptional, dimpotriva. Si n-am plans neaparat pt ca a murit pustiul, cam labila emotional eu...
      Acum am descarcat PEACEFUL WARRIOR pe care vreau sa-l vad. Presimt ca trebuie sa-mi refac stocul de servetele. :D

      Ștergere
    3. Asa am invata sa ma feresc de filmele la care plang. Probabil ar trebui sa scriu despre asta intr-o zi, buna idee :)

      Ștergere
  2. Cred ca deja comunicam telepatic pt ca ma intorsesem pe aici cu gandul sa-ti sugerez sa scrii o lista de filme ce tre'be vazute pt noi astia carora ne place sa ne mai curatam mintea si sufletul.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis