marți, 16 iulie 2013

21 de motive

Uneori e nevoie să ne amintim si de astea. Motive pentru care te iubesc:
1. Pentru zâmbetul care luminează o lume întreagă.
2. Pentru cum treci prin viaţă ca o flacără.
3. Pentru visele în care mă faci partaşă
4.Pentru tristeţile pe care le duci in suflet
5. Pentru poveştile cu care mă vrăjeşti
6.Pentru cafeaua cu scorţişoară pe care ai învăţat să o faci pentru mine
7.Pentru privirea adâncă în care mă ţii uneori prizonieră
8. Pentru tăcerile care spun atât de mult
9 Pentru telefonul care sună exact când sunt pe marginea prăpastiei şi mă întoarce la tine
10 Pentru că vezi în mine şi în lume lucruri nebănuite de nimeni
11 Pentru răbdarea pe care nu o ai cu nimeni altcineva
11 Pentru ritmul frenetic pe care-l aduci cu tine
12. Pentru umărul pe care mi l-ai cedat
13 Pentru zâmbetul smuls din lacrimi de dragul meu
14 Pentru că mă faci să cred din nou în basme
15. Pentru cum îmi rezervi locul meu în tine în care să mă ghemuiesc când mi-e urât pe lume
16 Pentru curcubeele care nu dispar niciodată
17 Pentru că exişti
18 Pentru ca nu renunţi niciodată
19 Pentru veselia pe care o presari in drumul tău
20 Pentru că eşti tu
21 Pentru ca te iubesc

3 comentarii:

  1. Nu cred că pot face un asemenea inventar amănunţit ca tine pentru că pur şi simplu îl simt parte din mine şi nu-l pot desprinde ca să-l analizez... m-ar durea, cred...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IVM da periodic cu bata in balta si atunci e musai sa trec al inventar :)

      Ștergere
  2. La mine totul se rezuma la o fraza: Il iubesc pentru ce este si pentru ceea ce ma face sa simt alaturi de el!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis