marți, 18 iunie 2013

Scandal

Sunt ignorantă. A trebuit să caut pe youtube după Alexandra Stan ca să mă dumiresc cine e personajul. Îmi aduc aminte că am auzit în trecere la radio melodia cu Saxobeat şi de vreo două ori am nimerit la tv în videoclipul cu limonada. N-am stat prea mult pe acolo. Că sunt o bestie şi am găsit chestii de criticat. Nu că vreau să devin Horia Vârlan dar în clipul cu limonada a băgat cineva de seamă că femeia lasă potaia jos şi imediat sare cu mâinile nespălate în gheaţă şi lămâi? Başca încerc din greu să nu ascult melodii în care protagoniştii vorbesc engleza mai prost ca mine şi aşa trebuie să recurg la dans interpretativ să mă înţeleg cu băştinaşii atât mi-ar mai trebui să îmi stric şi mai rău accentul.
Revenind al oile noastre. M-am uitat să văd cine e din cauza ( şi nu datorită că nu mi se pare a fi ceva de bine) valului de comentarii de pe facebook, adică nu prea pricepeam care este povestea. Sincer nici acum nu sunt sigură dar îmi place cum oamenii se avântă cu arme şi bagaje în câte o tabără.
A existat tabăra „ bine i-a făcut că a bătut-o că aşa merită curvele” şi a existat şi tabăra „numai laşii bat o femeie”.
Mno să purcedem la analiză. De pe scaunul acesta pe care stau eu aş zice că numai laşii bat. Orice. Femeie, pisică, bărbat, căţel care nu ştie să se apere şi să te muşte. Nu există o motivaţie serioasă care să justifice violenţa fizică.
Exceptăm de aici legitima apărare, în aia cred, dacă vii să îmi verifici starea ficatului cu un cuţit nu te aştepta să-mi chem oaia preferată şi să-i dictez testamentul, te pocnesc de nu te vezi. Bine, eu recurg în prima fază al diplomaţie că îmi aduc aminte că am un metru jumătate, dacă m-ai speriat suficient de tare nu te baza pe asta, adrenalina face minuni.
Nu am nimic împotriva taberei cu pricina, în mare sunt chiar de acord, dar mă deranjează nuanţarea, nu numai femeile trebuie protejate de violenţă, toată lumea are dreptul acesta.
Argumentul de bază al taberei cu „bine i-a făcut” se bazează pe zvonul ( nu îi pot zice ştire) că femeia nu vrea să formuleze plângere pentru lovire şi asta denotă că de fapt lucrurile nu ar sta tocmai cum s-a spus. Printre multele motivaţii care îmi pot trece prin minte la faza asta este cantitatea de timp, energie şi bani pe care le investeşti în plângerea aia şi în arbitrariul soluţiilor instanţelor. Dacă stau şi mă gândesc ce e mai bine pentru mine aleg o înţelegere financiară în afara instanţei decât trecerea prin declaraţii, audieri de martori şi zeci de amânări ca să ce? Să obţin probabil daune mai mici decât mi se oferă iniţial, care daune să nu acopere în nici un fel şi plimbarea prin sistemul de justiţie? Ca să îl văd pe individ judecat în libertate şi condamnat cu suspendare if ever şi să nu îmi pot lua banii pentru că în cei trei ani de judecăţi a avut el grijă să nu mai am ce executa?
Cu tabăra asta evident am ceva că altfel nu îi criticam
Şi în ultimul dar nu în cel din urmă rând, ieri pe Gica ţiganca aia de stă la colţul străzii a bătut-o „cocombinul”, că nu-l pot numi soţ din lipsă de acte, de a lăsat-o inconştientă, evident sub privirea puradeilor de vârste variate care priveau scena. La fel de vânătă ca Alexandra Stan dacă nu mai rău, Gica şi-a revenit şi s-a apucat de ale ei că doar nu venea vreun ONG să gătească. Ce mă preocupă pe mine este de ce nu plânge dom’ne nimeni şi pentru Gica pe Facebook? Ea nu e tot femeie lovită? Chiar lovită mai rău decât cealaltă, chit că Gica are doi rinichi, pentru că nu are nici o alternativă decât să se descurce cum s-o putea la următoarea bătaie care e la fel de sigură ca răsăritul soarelui.


14 comentarii:

  1. nu exista decat o rezolvare...cine face chestii d-astea sa plateasca !
    daca vrei sa te bati fa-o cu cineva pe masura !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideal ar fi sa nu te bati, daca e musai sa te opui violent exista injuraturi al urma urmelor

      Ștergere
  2. Nici io n-as face plangere daca n-as fi singura ca face puscarie. Si in Romania nu esti sigur nici ca fac criminalii puscarie, daraminte batausii. Si stai linistita ca daca n-as fi fost in Canada in 2011, unde Mr Saxobeat era mareeeee hit, nici eu n-as fi auzit de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda nici eu nu as face plangere, stiu cat de inutile sunt, lasa tu ca nu mi s-a tulburat zen-ul ca nu stiam cine e dar am zis ca da bine la public sa incep cu o autodenigrare ca sa atrag un val de simpatie :P

      Ștergere
  3. Suntem doua ignorante, nici eu nu stiam cine-i diva batuta!:))
    Vedeta sau nu nimeni nu merita sa fie batut in halul asta.Si de catre cine? de cel care ar trebui sa-ti stea aproape si sa te ocroteasca...Dar tot nu pot sa inteleg(desi cunosc destule cazuri) de ce accepta unele femei situatia asta, de ce nu reclama si nu riposteza. pentru copii? DAr ce bine fac ele copilului nevoit sa asiste la astfel de scene? nu va imita acest comportament, fie de agresor, fie de victima, crezand ca aceasta e normalitatea? poate o incasezi odata, din greseala sau ca te-a luat prin surprindere dar daca ai tacut sigur va fi si a dua, a treia oara...pana ce va deveni obisnuinta. Femeilor, poate n-ar fi rau sa mai invatati ceva arte martiale.Chiar daca nu va comparati cu bruta la forta eu zic ca o tigaie grea, de fonta, in cap in timpul somnului e foarte eficienta.Sau o mancarica de ciuperci...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi place asta cu mancarica de ciuperci :), personal i-as suplimenta individului potasiul prin mancare pana s-ar duce la cele vesnice, mi-ar lua ceva timp dar eu sunt foarte rabdatoare .

      Ștergere
  4. Pai tiganca nu e suficient de decorativa :). Chiar creste tabara aia de oligofreni care zic ca "bine i-a facut". Cand vrei sa faci campanii din astea de "sensibilizare" trebuie sa folosesti un exemplu foarte bine gandit, cu care lumea sa tinda sa relationeze. Vrei sa starneasca mila si atentie. Ori o domnisoara ariana are mai multe sanse decat Gica pe care jumatate din natia romana o vrea sapun...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai e o diferenţă între cele două. Cutumele.
    În anumite "tradiţii", bătaia nevestei e semn că nu-i e indiferentă soţului/ concubinului/ iubitului.
    Aveam un cuplu de genul ăsta deasupra noastră, când lucram la o salvare de cartier. La un moment dat, ăla o bătea cu aşa spor că se clătina lustra din camera şoferilor, aşa că s-au dus peste el ca să-l potolească. Cine credeţi că s-a ivit din spatele lui, cu faţa tumefiată, şi a început să-i porcăiască pe ăştia că de ce se bagă în familia ei!?...

    RăspundețiȘtergere
  6. In general eu ma gandesc ca cei care bat sunt: sociopati (nu pot empatiza, nu simt mila)
    - nebuni pe moment , psihiatrii ar descrie ceva ca un "blank out"
    - oameni tampiti, care nu pot/stiu sa comunice si nu-si pot exprima sentimentele

    Te rog, nu scoti verificarea aceea introdusa automat de blogspot pt fiecare comentariu? E enervanta si pierdere de timp. Scuza faptul ca sunt directa dar iti garantez ca asa gandesc si alti...bloggeri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as scoate-o daca as sti de unde, sunt zile in care si eu trebuie sa o completez, n-am idei de ce :((

      Ștergere
    2. Cred ca am reusit, e posibil ca noaptea sa fiu mult mai desteapta decat ziua :)

      Ștergere
  7. Femeie, fa-mi si mie un conspect, ca nu pricep nimic....doar am fost in conced'. De o saptamana nu stiu cum arata un TV .. pfuuu nu cred ca am pierdut nimic. Dar totusi cine a batut-o pe tanti vedeta "nu mai stiu cum o cheama" si de ce si-a luat-o in freza? Ca si concluzie huuuuooo presa care difuzeaza asa ceva!Uite de ce cred ca renut io la TV definitiv si nu doar in vacante ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impresarul/iubitul/pestele, nu m-am lamurit nici eu mai mult din presa

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis