luni, 24 iunie 2013

Interviu

L-am gasit pe net, pe Facebook de fapt şi m-am întrebat ce aş fi răspuns eu la interviurile cu pricina. Nu am idei cum se iniţiază o leapşă între bloggeri dar daca vreţi să răspundeţi simţiţi-vă liberi.
1. Cu cine ai alege să te lupţi: cu o raţă de dimensiunile unui cal sau cu 100 de cai de dimensiunile unei raţe? - întrebare pusă de compania minieră BHP Billiton.
Cu 100 de cai de dimensiunile unei raţe, am o fobie legată de animalele mari, pe cai de exemplu îi respect aşa de mult că trec pe partea cealaltă a străzii de frica, vreau să zic teama reverenţioasă pe care mi-o inspiră.
2. Cum te gândeşti să împachetezi o girafă într-un frigider? - întrebare pusă de banca UBS.
Deschid uşa şi arunc ceva iarbă înăuntru se  împachetează ea singură. ( nu aşa procedăm şi cu creditele?)
3. Ce te-ar face să fii fericit dacă trebuie să lucrezi vineri seara până târziu? - întrebare pusă de retailerul Tesco.
Să fiu în aceeaşi tură cu preşedintele consiliului de administraţie şi acţionarul majoritar.
4. Cum ai proceda dacă trebuie să scoţi un ac dintr-un car cu fân? - întrebare pusă de Macquarie Bank.
Angajez un chinez
5. Cum îi explici bunicii tale ce este Facebook? - întrebare pusă de compania Huddle.
Facebook e un fel de biserică virtuală deschisă permanent în care nu e nevoie să te mai prefaci că asculţi şi slujba ca să afli bârfele
6. Cine crezi că câştigă în lupta dintre un tigru şi un leu? De ce? - întrebare pusă de compania Capco.
Tigrul, pe leu l-au răpus de mult politicienii români
7. Care sunt cele 3 cuvinte prin care te-ar descrie părinţii tăi dacă ar fi în locul tău la interviu - întrebare Yo! Sushi.
Ea a făcut-o
8. Respecţi culoare roşie la semafoare dacă trebuie să duci un prieten grav rănit la spital? - întrebare pusă de o firmă de avocatură.
Ce este acela un prieten (mda uneori trebuie să te uiţi şi cine este angajatorul) 
9. De ce 99% nu e suficient? - întrebare pusă de Parcelforce Worldwide.
Nu poţi clădi o lume numai pe transpiraţie şi fără inspiraţie , confor lui Thomas Alva Edison: “Succesul înseamna 1 la suta inspiratie si 99 la suta transpiratie „.
10. Cum crezi că ar comunica oamenii într-o lume perfectă? - întrebare la firma Novell.
Am păstra limbajele convenţionale, o lume în care nu ne-am putea ascunde gândurile ar fi pustie nu perfectă


 

7 comentarii:

  1. Răspunsul la întrebarea 5 e colosal.
    Ştiu pe cineva care ar fi de acord 100% cu definiţia găsită de tine. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda cand ii explic eu lu' Padre Titi ca nu e nevoie sa imi tocesc condurii pana la biserica, nu de alta dar am avut acolo neste experiente deloc inaltator crestine

      Ștergere
  2. Bune intrebari!!
    daca ar trebui sa caut un ac in carul cu fan, la norocul meu, pun pariu ca m-as intepa in el de la prima incercare!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nah, te-ai intepa numai daca nu ti-ar trebui acul, cand ai nevoie de ele dispar misterios. Eu cred ca e o conspiratie dar inca n-am dovezi :)

      Ștergere
  3. Raspunsul la intrebarea #6 face toti banii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Raspunsul de la intrebarea numarul 5 e mortal :))

    Ai scos verificarea, thanks ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca a fost acolo de la inceput, eu sunt mai atehnica :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis