duminică, 16 iunie 2013

Cucu si pupaza

Ador convenţiile, aş alerga aşa cu limba în vânt după ele toată ziulica de dimineaţa până seara, ba chiar şi în somn. Mai mult decât convenţiile îi ador pe preţioşii care se străduiesc  să mi le vâre în suflet dincolo de cele trei straturi ale epidermei ( chiar câte straturi o avea sufletul?) .
Azi m-a apucat nervul de la convenţiile de limbaj, despre cum nu este frumos să folosim noi nişte cuvinte. Ca să ne fie clar eu nu pricep nici faza cu înjurăturile foarte tare, adică nu le pricep logica intrinsecă.
Te cerţi cu vecina de la 4 şi îi arunci aşa printre dinţi un „te fut” asta este urât, rău şu neplăcut, o iubeşti pe vecina de la 1 şi îi susuri suav la ureche „vreau să fac dragoste cu tine” asta este delicat şi excitant şi de dorit. Acum să-mi explice şi mie cineva fizic diferenţa dintre cele două acţiuni. Faci sau mă rog ameninţi să faci fix acelaşi lucru cu amândouă, dap dar cu una e de bine şi cu alta e de rău.
Nu avem probleme cu folosirea cuvintelor care au primit binecuvântarea DEX-ului, nu ne stresează foarte tare să băgăm pe ici pe acolo un penis în conversaţie dar să ne ferească Dumnezeu să băgăm pula. Mo şi dacă la întocmirea măreţului DEX se decidea invers ? Ne-am fi ferit cât puteam de primul? Ne-am fi învăţat copii că e cuvântul urât care nu trebuie spus?
Bine nici cu astea oficiale nu ne dăm prea mult în bărci. Nu-mi explic de ce. Adică pot să povestesc o zi întreagă despre ochii mei proprii şi problemele lor dar nu cumva să pomenesc de alt organ deşi poate problemele sunt la fel de serioase. Nope, obligatoriu înainte de pomenirea unor zone anatomice privim circumspecţi în jur, ne înroşim, ne bâlbâim sau ne hlizim, fiecare cu reacţia lui, şi apoi îi dăm drumul rapid şi şoptit în conversaţie de  trebuie să ghicească interlocutorul ce avem în cap.
Să ştiţi că organele alea pe care nu le menţionăm niciodată îs la fel de importante ca şi rinichii sau ficatul despre care ne conversăm fără vreo jenă. Nu sunt organe de gradul doi, nu sunt ceva care ar trebui extirpat şi neadus în discuţie în vecii vecilor.
Şi mai rău, fără activitatea aia ruşinoasă despre care nu vorbim nici unul din noi nu am fi pe aici că nu ne înmulţim prin diviziune ca euglena. Că noi preferăm să o tratăm ca pe ceva ruşinos este treaba noastră şi bănuiesc eu intervenţia ceva mii de ani a bisericii care a decis în infinita ei înţelepciune că sexul trebuie să aibă loc în nişte zile, în nişte forme şi dacă se poate să îl consideri numai ca pe un martiriu necesar plodirii, mda nu care cumva să vă placă.

Uite cum mi s-a umplut mie ziua de prăjitureală cu gândiri aprofundate despre ce o să-i spun ei ploadei la momentul oportun că tare n-aş şti cum să-i explic de ce unele păsărici zboară, cântă şi stau în pom şi altele nu.

5 comentarii:

  1. Eh, o să rămână bloaga asta pentru posteritate şi o vor citi şi plozii tăi, şi plozii plozilor tăi... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' ce mah am scris Letopisetul Moldovei? :P

      Ștergere
  2. Subscriu, in loc sa-i explici, ii arati articolul...Cam inteleg unde bati si recunosc ca si mie imi stau in gat unele cuvinte, dar altii le rostesc cu o poftaaaa. Ca de ce e "interzis" de-aia te mananca limba mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://vimeo.com/13886488

    cum spuneam si alta data, copilul meu va invata ca are un penis/vagin de mic si ca e ceva firesc, nu-s motive de rusinare,dar nici de...exhibitionism. Din fericire, nu-i singurul care poseda pretioasele bijuterii.
    (A_a)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh asta e de discutat, trebuie sa recunosc ideea monopolului e tare interesanta :D

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis