duminică, 21 aprilie 2013

Materializarea dorintelor 101


Din toate cărţile de autoeducare pe care le-am citit îmi place Esther Hicks, bine, cărţile îmi plac mai puţin, îmi plac fragmentele de workshop pe care le găseşti uşor pe youtube,  îmi place vocea ei, îmi place modul în care combină cuvintele, simţul umorului care se simte în spatele lor şi mai ales îmi plac ideile.
Dacă ai văzut filmul Secretul o ştii pe Esther Hicks destul de bine, în film apare mult, în carte deloc. Dacă nu ai văzut filmul nu ai pierdut nimic sunt zeci de fragmente cu ea pe youtube.
Ar trebui să încep un blog special numai pentru ea dacă ar fi să îi acord tot creditul care i se cuvine, dar eu sunt leneşă aşa că mă voi limita la postări dispersate pe blogul acesta.
Ideea de bază este simplă, teoria lui Esther  este că de fapt ea face chanelling, că prin intermediul ei ne vorbeşte o conştiinţă colectivă numită arbitrar Abraham, că această conştiinţă este formată din materia noastră primă respectiv energie.
Amu’ vocile împotrivă au fost destule, că de fapt femeia ar suferi de personalitate scindată, că urmăreşte numai propriile interese financiare, că e nebună, că e o pierdere de timp.
Pe mine mă interesează prea puţin partea asta, dacă Esther e nebună atunci să sperăm că asta va fi singura formă în care nebunia se va mai manifesta vreodată în lume, că toţi nebunii te vor ruga să nu te mai concentrezi pe problemele tale şi să crezi că lucrurile trebuie să se îmbunătăţească.
E normal să coste intrarea la conferinţele ei, e normal să dai bani pe cărţi sau cd-uri, pentru că în fond asta este munca ei, merge din loc în loc încercând să te convingă că viaţa este nu minunată ci aşa cum vrei tu să fie, că propriile preconcepţii te împiedică să te bucuri de tot ce ar putea fi. Dar sunt atâtea materiale gratuite încât cu greu ai putea să o acuzi de vreo obsesie financiară.
Sfaturile lui Esther Hicks sunt simple dar eficiente. Unele din idelile ei mi se par intraductibile pentru că avem şi noi termenul în română, pentru că l-am auzit în engleză de atâtea ori încât traducerea pentru mine nu mai are sens.
Povestea este aşa : noi suntem fiinţe eterne, am existat înainte de a ajunge în corpul acesta şi vom exista şi după, noi suntem energie iar energia nu poate fi distrusă, ea poate fi numai transformată.
Gândurile noastre sunt o altă formă de manifestare a energiei, acum dacă totul în jurul nostru, cu noi în frunte suntem energie şi suntem reali, de ce gândurile noastre ar avea mai puţină forţă, mai puţină importanţă sau mai puţină eficienţă. Un gând asupra căruia tot revii va căpăta suficientă forţă încât până la urmă să ajungă în realitatea ta materială, să îl poţi pipăi, dar realitatea din gândul cu pricina există din momentul naşterii gândului.
Este numai alegerea ta în care gând să insişti. Poate ţi se pare că nu îţi petreci ziua spunându-ţi „N-am bani, n-am bani, n-am bani…” dar dacă într-adevăr nu ai bani înseamnă că o spui în alte forme, „Alte facturi, cu ce o să le plătesc şi pe astea?”. „Pantofii ăştia costă cât un avion, că doar nu or fi în stare să zboare”,  „La cât costă mâncarea mai bine ne-ar împuşca şi gata”. Sunt forme diferite de exprimare prin care tu îţi spui un singur lucru „N-am bani” .
Şi toate gândurile astea ale noastre cu privire al ce ne dorim să găsesc tot timpul într-un vortex al dorinţelor în care atunci când suntem într-o stare de spirit bună reuşim să intrăm şi noi . Acesta este timpul miracolelor, în vortex noi şi dorinţele noastre intrăm pe aceeaşi frecvenţă şi lucrurile încep să se întâmple, gândurile noastre prind viaţă.
De fapt de la asta plecasem eu în povestire, de la intrarea în vortex, de la fericirea din lucrurile mărunte. Să bei o cafea într-o duminică însorită într-o curte cu flori, să leneveşti al soare ca o pisică, fără să îţi faci griji de nimic, să fii atât de senin încât să poţi ignora realitatea imediată şi să poţi privi în realitatea viitoare.
Când prinzi o asemenea stare scoate tot ce poţi de la ea, cu cât te vei simţi mai bine cu atât lucrurile bune se vor grăbi în întâmpinarea ta şi mai ales încearcă să înmagazinezi în memorie senzaţia pentru ca la viitorul atac de nervi să te poţi opri şi să poţi scoate din cutia amintirilor fiecare nuanţă a stării de bucurie, să te scufunzi în ea până când enervarea se va topi şi tu te vei trezi din nou în vortex.
Până mă apucă iar cheful de povestit despre Esther mă duc să o ascult un pic şi să mă bucur e vortexul meu, ceea ce vă doresc şi vouă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis