marți, 23 aprilie 2013

furnizorii


Taman mă gândeam că în viaţa mea nu s-a mai întâmplat nimic interesant de mult şi nu mai am ce povesti pe blog. Şi cum citeam eu aşa deprimată ce chestii mishteauxse întâmplă la alţii mi-am adus aminte cum am schimbat eu furnizorul de net. V-am povestit? Că nu-s sigură, de la o vreme uit tot, o fi vârsta deh.
Deci era un iulie torid, nu mai ştiu care an şi plec io care este în vacanţă în Germănica. Numa’ că a trebuit să mă şi întorc de acolo şi la sosire pe birou lângă calculator mă aştepta cuminte plicul cu factura de la Romtelecom care venise în lipsa mea. Amu’ Madre nu a avut niciodată idei din astea necreştine conform cărora tu trebuie să te duci să plăteşti factura aia că poate îşi taie ăia telefonul sau net-ul sau mă rog ce serviciu o fi acolo. Nu, în lumea lu’ Madre factura se duce singură şi se plăteşte.
Logic la data întoarcerii mele în patria mumă nu mai aveam net, telefonul mă interesa oricum nu aveam pe cine să sun pe fix. A doua zi cu nopţile în cap, adică al 9 dimineaţa,  că mai devreme nu deschidea la casierie şi nici mie nu mi se dezumflaseră gogoşelele de picioare după călătoria cu autocarul, mă prezint civilizat la Romtelecom, achit factura şi îi rog să-mi confirme plata ca să dea drumul la robinetul cu net cât mai repede.
Teoretic după amiază ar fi trebuit să meargă dar era prima zi după vacanţă, nu m-a preocupat problema.
Ziua următoare trebuia deja să trimit nişte mailuri importante, a se citi se duceau dracului termenele de recurs dacă nu ajungeau rapid la client şi de acolo la poştă. Dau să mă conectez, încă nici picătură de net. Sun cuminte la deranjamente mintale Romtelecom unde după muuuulte repetări ale unei melodii de aşteptare, dau de un dudui, la tehnic.
-         Nu merge net-ul
-         Aaaaa, zice duduiul, aveţi serviciul suspendat că nu aţi plătit factura, vă transfer la contabilitate
Duduia de la contabilitate mi-o zic că la ea apar bine plătită dar se oferă să mai confirme plata odată dacă îi furnizez numărul şi data chitanţei ceea ce fac şi promite să mă transfere din nou la tehnic. Numai că închide.
Sun din nou la duduiul de la tehnic şi avem din nou o discuţie marca strada Sapienţii
Nu merge net-il
Aaaaa aveţi serviciul suspendat pentru că nu aţi plătit factura
Ba nu că doar ce vin  de la contabilitate şi acolo nu figurez ca restanţieră
Mai daţi-mi o dată numărul de telefon.
Tace monumental vreo câteva minute  timp în care probabil mai completează un nivel la Zuma , apoi revine senin ca ghiocelul
Aaaaa e o defecţiune la noi pe traseu, dar lucrăm să o reparăm să ştiţi.
Eram încă zen aşa că nu l-am întrebat de ce nu a putut să spună asta din prima, peste vreo trei ore sun să verific cât m-a costat consultaţia tehnică, pentru că evident numărul pe care îl aveam pe contract întru apelare era de fix, fixul meu nu mergea deci am sunat de pe mobil. Plimbările mele inutile la contabilitate şi conversaţia cu duduiul mă costaseră 21 de euro.
În secunda doi deja formam numărul firmei concurente, locale, la care abonamentul pe 6 luni mă costa cât o lună la Romtelecom dar nah asta nu fusese suficientă motivaţie pentru mine. În acelaşi timp Madre titulară de contract era îmbarcată în maşină pentru a depune la Romtelecom cerere de reziliere contract.
Trei ore mai târziu aveam net de la firma concurentă, care net merge şi în zilele noastre.
Am plătit o lună în plus abonamentul la Romtelecom pentru că nah la ei se mai facturează o lună după ziua în care ai zis tu că nu-i mai vrei. Bonus mi-or trimis acasă scrisorică să mă duc să o plătesc pe respectiva factură că altfel trec al executare silită, jur că m-aş fi judecat cu ei dara aşa cum spuneam titularul contractului era Madre şi n-am avut chef să prindă gustul proceselor aşa că am plătit.
Oricum nu aş mai încheia vreun contract cu ei nici dacă m-ar plăti ei pe mine să le folosesc serviciile, iar pe duduiul de la tehnic tot mai sper să-l prindem la o cotitură eu sau karma la care ne-o fi mai uşor.

2 comentarii:

  1. Eşi mai iute la mânie ca mine. :D
    Cred că-s o ţâră masochistă. Sau doar foarte curioasă să văd până unde merge incompetenţa la români. Cum am găsit o soluţie salvatoare pe moment, îl aştept încă pe "Mirel" să se ţină de cuvânt. Mâine, însă, îl sun, că m-o pălit dorul de el. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mno io chiar sunt olteanca si un pic paranormala, uneori presimt ca voi aveam motive pentru criza de nervi si se declanseaza anticipat :P

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis