luni, 29 aprilie 2013

Autocritica


Azi sunt foarte dispusă să-mi fac automorala. M-am lenevit dincolo de limitele umanului şi dacă bine îmi aduc aminte, şi îmi aduc, nu atitudinea „Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi, lasă pe poimâine că poate nu-ţi mai trebuie” m-a adus unde sunt pe lumea asta .
Şi cum mă plimbam eu azi la cafeluţa de ora 16,30, dap am tabieturi mai ceva decât o pensionară, pe bloguri să văd ceva interesant am nimeri întâi la Dojo care a dat una din cele mai simple explicaţii ale succesului unora din bloggeri. Oamenii ăia scriu. Atât de simplu. M-am întors să mă uit în propria ogradă, vreo 13 postări luna asta din care vreo 3 sunt videoclipuri cu pisici. Şi ca să fiu perfect sinceră cu mine nu-s chiar aşa genială cât să rămână omul marcat pe vreo 3 vieţi de ideile expuse de mine acum o lună şi să revină răbdător în căutarea vreunei alte perle din înţelepciunile mele. Concluzie: ar trebui să îmi mai trag un şut în fundul mult prea relaxat în ultima vreme şi să pun degeţelul pe tastatură.
Cum Universul nu a fost niciodată adept al semnelor discrete în ce mă priveşte, şi-o fi dat seama în atâţia ani de convieţuire că aluziile fine nu prind la mine, am continuat la Tomată, care zicea că o să meargă al Praga.
Am vrut din tot sufletul să-i deschid o fereastră spre Praga de care m-am îndrăgostit eu, numai că mi-am dat seama că despre oraşul acesta în vreo 5 ani de zile nu am apucat să scriu. Am povestit ceva despre Castelul Konopişte şi m-am considerat epuizată de efort. Concluzie : trebuie musai să-mi găsesc folderul cu poze de Praga şi să-mi amintesc legendele, că poate mai vor şi alţii să ajungă pe acolo şi le-ar prinde bine povestea.
Acestea fiind spuse, mă duc să scriu despre Praga.
Aaaaa şi de luna viitoare mă apuc să-mi fac reclamă, e păcat să nu se bucure lumile de poşete croşetate „ad labam” ( a se citi handmade) şi alte chestii geniale pe care  mie mi-e drag să le fac dar nu am ce face cu ele şi altora le e drag să le poarte dar nu au de unde le lua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis