duminică, 20 ianuarie 2013

Stirile zilei


Visul vieţii mele, de vreo juma’ de oră, este să-mi fac televiziune. Numai că nu am fonduri şi probabil nu aş avea nici audienţă.
Să pricepem despre ce e vorba, vedeam eu aşa o comedie, pentru că ficatul meu nu mai suportă drame, tragedii şi alte alea, şi în toiul comediei mele s-au găsit să bage Promo la Ştiri, că acum şi astea trebuie promovate cât mai trunchiat şi mai sub semnul întrebării să fii sigur că la ora potrivită audienţa stă lipită de ecrane.
Până aici toate bune, oamenii fac emisiuni şi le promovează şi ei cum pot, dar sumarul ştirilor m-a determinat să fac un viraj brusc de carieră şi finanţe şi să-mi fac o televiziune mică, de apartament. Chiar Dan Diaconescu nu o vinde televiziuni la cheie cum dau alţii afaceri?
De ce după o zi de muncă aş veni eu acasă să mă uit fascinată cu Andreea Marin se străduia să ajungă de la maşină în casă  printre „ziarişti” care trebuiau musai să îi facă fotografii şi să-i ia declaraţii?
Care e marea chestie despre care trebuie să fie informat publicul? A inventat leacul pentru cancer? A descoperit a 8.a culoare a curcubeului? A tradus primul volum de poezie marţiană?
Nope, a ratat o căsnicie, nu singură, împreună cu soţul ei. Şi de ce naibii ne interesează aşa tare?
Ne face să ne simţim mai bine şi să ne mângâiem duios burta de bere în timp ce ne spunem uite băh Bănică cu toţii banii şi celebritatea lui n-a ştiut să-şi ţină femeia în scurt cum fac eu cu Maricica. Nu că femeile ar fi mai breze, or să mai înghită o gogoaşă, clătită sau ce sarma or avea pe lângă ele şi or să se consoleze că aia care are jumătate din greutatea lor nu a reuşit să ţină casă, aşa că ele sunt de-a dreptul nişte eroine.
În afară de scandaluri mondene, mai avem ştiri cu accidente, cu cerşetori şi o gamă largă de infracţiuni de la şantaj la crimă, în caz că avem nevoie de inspiraţie.
Cum nu mai voiesc să văd aşa ceva, nu că aş vedea, pentru că ştiu foarte bine la ce serveşte butonul acela roşu de pe telecomandă, dar voiesc totuşi să mă simt informată şi la curent cu pulsul evenimentelor m-am decis să fiu activă.
Televiziunea mea va fi de ştiri şi tocşouri, parcă văd headline-urile cum ar veni, Azi tanti Sofica de pe strada Macului a reuşit o plăcintă cu mere fabuloasă, Gigel, ala mic al Ioneştilor a reuşit să termine de citit Harap Alb şi s-a apucat de Prâslea cel Voinic, în blocul M14 de pe Severinului am sărbătorit cu toţii ziua 100 de când Vasile nu mai fumează. Şoc, un BMW X5, condus e un tânăr de 18 ani şi 4 ore a oprit regulamentar la trecerea de pietoni.
Vreau să ajung acasă şi să aud că s-au descoperit efectele pozitive ale ceaiului de măceşe nu cele nocive, nu mai târziu de ieri am primit un email conform căruia un grapefruit te poate ucide, nu mă îndoiesc că o să apară şi la ştiri
Pe bune, vreau ştiri relaxate, ştiri după care să pot cânta it’s a wonderful world, ştiri care să nu-mi cultive la al 9 lea nivel al subconştientului groaza că datorită alinierii naşpa a planeţilor sau a efectului de seră sau mai degrabă a prostiei umane apocalipsa e la uşă, că vom muri cu toţii tragic datorită exploziei silicoanelor vreunei dive din astea de carton sau răpuşi de un virus mutant  scăpat din laboratoare de către cercetătorii care au fost suficient de idioţi să-l creeze în primul rând.
Ca atare îmi fac televiziune sau măcar un ziar  care te bagi la ştiri?

13 comentarii:

  1. pe mailul cu grapefruitul l-am primit si eu. Stai ca acum am o strafulgerare... sper ca nu de la mine il ai, sper ca am reusit sa-mi pastrez atata normalitate incat sa nu-l fi retrimis la nimeni ! Aproape ma bucur ca trecut saptamana, thuamne cat am urat-ooooo !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu de la cine l-am primit, dar Maurice draga, tie ti se pare ca te incadrezi in programul televiziunii mele cu declaratii de gen "am urat saptamana trecuta"?

      Ștergere
  2. Dar tu in ce oras locuiesti? Ca strazile alea sunt si in orasul meu, nu de alta:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea are propriul palat in regatul propriu :))) ! Si in fond in Ro, toate strazile si obiceiurile seamana :)

      Ștergere
    2. @Lavinia, pot fi gasita in stare naturala in Craiova citty, acolo unde se va gasi de altfel si Muzeul meomorial :)

      Ștergere
    3. I-auzi. Om fi si vecine? Eu domiciliez in minunatul cartier Craiovita-Noua:))) Ce mica e blogosfera, vere:)))

      Ștergere
    4. Eh chiar vecine nu suntem dar sa fim seriosi de oriunde spre oriunde ai merge prin urbea noastra face exact 5 lei cu taxiul, in conditiile asta cat de departe putem fi? :P

      Ștergere
  3. Daca zic "iubesc saptamana care vine" pt ca imi merge nemaipomenit pe toate planurile ma angajezi ? Si sunt convinsa ca asa este ! :D Uite cum imi schimb atitudinea doar ca sa devin crainc la TV King J !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mo dar cum ar fi Saptamana asta i-am dat papucii lui Maurice, la propriu :P

      Ștergere
    2. Maurice deja se simte SEXIIIIIIIIII !!!!

      Ștergere
  4. La sectiunea pentru animale m-as baga si eu, ca am la stiri...!
    Doi caini, dintre care (sper) o catea gestanta, un motan castrat dar cu instinct sexual nealterat (iti dai seama ce emisiuni ar iesi de aici? :D), purecii aferenti, vreo doua soparle, vara, un curte, si o broasca minuscula. Deci, material cu nemiluita! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca te hotarasti la un ziar, pun si eu umarul cu niscai editoriale :-)
    usurele, genul "fustrari de cartier" :D

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis