miercuri, 30 ianuarie 2013

Preoţi, cu cruce-n frunte! căci oastea e creştină


În fiecare zi relaţia mea cu divinitatea se îmbunătăţeşte. Azi am mulţumit din toţi rărunchii că m-am născut în România şi că n-am emigrat încă. Probabil lumea va spune despre eroul nostru de azi că e nebun şi fără îndoială au dreptate, altfel nu ar fi bântuit de duhuri, dar ideea de a face plângere mi se pare îndreptăţită.
Nu ştiu cât de bun avocat o fi Mădălin Ciculescu dar ideea lui de a da în judecată 5 preoţi mi se pare genială şi sincer dacă plângerea împotriva ordonanţei procurorului  de netrimitere în judecată este pe rolul Curţii de Apel Argeş de vină îl găsesc pe procuror.
Hai să lăsăm un pic ideea de hăhă uite şi acesta ce a făcut. Un om, avocat  ( da, ştiu, aici vin bancurile cu avocaţii nu sunt oameni) e convins că e bântuit şi are o idee fantezistă în loc să meargă al un doctor merge la un preot, apoi la al doilea şi aşa mai departe.
Preoţii în cauză în loc să –l trimită pe om unde era cazul se apucă de slujbe pentru purificarea de spirite rele  în apartamentul omului, amu' să nu-mi spună mie că eforturile preacinstiţilor părinţi or fost din milă creştină că nu-s înclinată a crede.
Ba, din exces de zel au convocat la mănăstire şi electrocasnicele omului, să scoată diavolii din ele supunându-le la post şi rugăciune.
Diavolii au refuzat să plece. Acum omul nostru e în continuare bântuit, fără televizor şi ceva mai lejer la buzunare, asta e piaţa românească nu produce modele de calitate omul a copiat experienţele Oanei Zăvoranu, aşa că a urmat pasul următor plângerea la procuror.
De aici eu pierd logica gândiri juridice dacă pentru fermecătoarea Luminiţa sau cum o chema pe femeie care a uşurat-o pe Zăvoranca de neşte bani în scopul liniştii unor diavoli sau mă rog ce or fi avut ele de rezolvat se dispune începerea urmăririi penale şi nu oricum ci în stare de arest, pentru dragii noştri preoţi nu.
Că ei mititeii nu au înşelat pe nimeni pretinzând că o plimbare a dumnealor în rochiţele de ceremonie prin casa omului ar alunga diavolii, ce Dumnezeului, doar am învăţat toţi la şcoală că diavolii există, sunt fizic cuantificabili şi să profiţi de nebunia unui om care se crede bântuit nu e înşelăciune  e milă creştină.
Acum pe bune care e diferenţa? Faptul că ei au în spate o organizaţie mai puternică decât Mafia ( da, despre biserică vorbesc)? E drept în sistemul de justiţie încă li se spune martorilor „Puneţi mâna dreaptă pe Biblie şi juraţi după mine”, de parcă asta e vreo garanţie a adevărului.
  De bunăvoie la vrăjitoare şi la preot s-a dus câte un nebun, atât vrăjitoarea cât şi preotul profitând de nebunia lor le-au luat bani pentru a-i scăpa de duhuri, în ambele cazuri ŞOC ŞI GROAZĂ vorba lui Dan Diaconescu duhurile rezistă mai ceva ca freza amenajată cu Dry weather taft, sincer nu mă aşteptam ca nişte duhuri nereale să reziste descântecelor şi slujbelor, vrăjitoarea e sancţionată pentru fapta ei, pentru preot nu începem urmărirea penală.
Mai mult presa preia ştirea la mişto adică uite şi nebunul acesta cum să îl dai pe sfinţia sa în judecată, eu pricep că pentru un om întreg la cap era clar că nu se pot obţine rezultate cu slujba de purificare, dar faptul că omul e prost nu te legitimează pe tine să-i iei banii pentru a-l salva de pericole imaginare.
Oricum mă bucur că mi-a pus cineva ideea de aici în practică, e drept eu aveam altă viziune asupra naturii litigiului dar sincer merge şi a lui la fel de buna.

3 comentarii:

  1. am auzit la tv parca vestea asta :)) m-am tavalit pe jos de ras :)) oameni nebuni si popi profitori

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu ma pot obisnui ca bolile mentale sunt subiect de amuzament si ca unii profita de pe urma unor oameni bolnavi. Oricum asta e dovada ca nici popii nu cred in iad, ca altfel le-ar fi frica sa faca kkturi d-astea. Nici ei nu cred in ce spun. E ok, nici noi:)))

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis