vineri, 4 ianuarie 2013

2013


2013 a fost un an minunat care a trecut mai repede decât restul anilor mei la un loc. N-am înnebunit, e drept nici mai normală decât de obicei nu sunt. Am văzut că e mai mult decât trendy să-ţi trânteşti fundul pe scaun şi degetele pe tastatură şi să inventariezi ce ţi s-o întâmplat în anul care a trecut. Şi am făcut-o şi eu o vreme, rapoarte întregi de expertiză pe seama zilelor care au trecut.
Numai că anul acesta m-am trezit cu o viziune diferită. O fi el timpul o altă dimensiune continuă prin care noi ne plimbăm ca şi prin spaţiu şi poate într-o zi vom învăţa să mergem în ambele sensuri dar momentan nu putem şi asta e bine.
Azi 2012 e în trecut, acolo unde eu nu pot ajunge, acolo unde eu nu pot schimba, acolo unde eu nu mai am ce căuta. Să îl analizez cu bunele şi relele lui este irelevant aşa că îl voi analiza pe 2013 iar în ianuarie anul următor voi arunca o privire în urmă să văd cât de bine mi-a ieşit previziunea.
Anul 2013 a fost cum vă spuneam rapid dar, culmea, deşi timpul părea să se topească în mâinile mele am reuşit să fac multe. Şi asta s-a văzut din primele zile în care am reuşit să trăiesc mai mult decât în luni întregi ale altor ani şi încă mai era loc.
A fost un an eficient în care proiectele parcă se derulau singure, de la sine, imediat ce ideea îmi trecea prin cap, universul se realinia în stil origami pentru a produce rezultatul de regulă pe o tavă de argint.
În arhivele mele personale va rămâne ca anii cu soare mult, în care vinurile sunt dulci şi puternice pentru că râsul e un fel de soare al sufletului şi când e prezent permanent în viaţa ta singura direcţie în care poţi merge este spre mai bine.
A fost un an al revelaţiilor în care am înţeles că realitatea ta se poate schimba în 3 zile mai mult decât a făcut-o în 30 de ani, că  rezultatele pe care nu le-ai prevăzut pot fi mai minunate decât orice poveste cu zâne îţi ţesusei tu în mintea ta, că este bine să te laşi purtat de evenimente care te vor duce în locuri incredibile mult mai uşor şi mai rapid dacă ai sta să produci fiecare eveniment în sine.
În 2013 am descoperit că am magia în mine, că o port în fiecare celulă, că fac parte din categoria unicornilor şi zânelor, nimeni nu crede că existăm dar fiecare îşi doreşte fie şi într-un colţ ascuns al inimii să le trecem prin viaţă.
În 2013 m-am lămurit definitiv şi irevocabil că ne-am născut fericiţi şi că ne păstrăm această stare indiferent de condiţiile exterioare atâta vreme cât nu ne concentrăm pe detaliile negative. Fericirea nu vine din exterior Niciodată, de la alţii sau din alte lucruri pot veni paleativele, îţi poţi droga mintea şi simţurile cu lucruri şi oameni ca să suplineşti fericirea pe care nu ştii să o cauţi în tine şi îţi poţi deforma noţiunea de fericire legând-o de simboluri exterioare dar ea va rămâne în mod esenţial o stare a ta pe care o poţi accesa oricând numai că ai uitat cum.
La vremea când voi face inventarul final al vieţii acesteia va conta doar atât În 2013 am trăit şi am fost fericită, restul sunt doar detalii.


3 comentarii:

  1. :) sa iti pastrezi si potentezi magia in anii care urmeaza. Se pare ca 2013 a fost un an magic cu adevatat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele astea o sa imi scriu impresiile despre cum a fost 2014, mi se pare mult mai bine sa stabilesti tu cum o sa fie decat sa astepti sa vezi ce o sa se intample si faci sumarul dupa :)

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis