duminică, 16 decembrie 2012

Raceala

Ninge iar, ninge iar, niiinge ninge iar……. ce rară fericire pe capul meu. Din motive explicate pe larg într-un blog anterior, pe mine una zăpada nu mă fericeşte în nici un fel, ba din contră.
 Visul meu era să emigrez într-o ţară caldă în care la radio să pot auzi uneori :”Înfofoliţi-vă bine înainte să ieşiţi afară, mercurul termometrelor va urca cu greu până la 20 de grade Celsius” Nu s-a realizat pentru că încă nu sunt sigură că mai vreau să mă mut într-o ţară populată sau prefer o insulă numai a mea, pe care să nu primească drept de rezidenţă decât alţii la fel de antisociali ca mine .
 Oricum pentru că ninge iar de vreo 2 săptămâni deja şi temperaturile au scăzut corespunzător am făcut singura chestie la care am talente iarna, adică am răcit, serios, profund cu reverberaţii în fiecare celulă. Încă nu am determinat dacă acesta este rezultatul aplicării greşite a legii atracţiei sau rezultatul acţiunii unor distinşi colegi care au ajuns la concluzia că este musai şi foarte necesar să-şi aerisească neuronii la lucru şi au deschis larg ferestrele la minus 15 grade în încăperi în care oricum nu se închid uşile şi corenţii sunt mai ceva ca în Triunghiul Bermudelor.
 Nici nu mai contează cert este că am răcit, că strănut, tuşesc, lăcrimez, mucesc toate simultan şi dintr-o dată de zici că-s superrobotul cel mai cel din promoţia de Crăciun. Şi cum pe lângă cele expuse nu mai pot face altceva am ajuns să privesc la televizor, probabil vreo 3 bloage îmi trebe să-mi exprim părerile pe tema asta, azi mă voi opri numai asupra reclamelor.
Cine nu se pricepe la treaba asta, cum eram eu acum vreo săptămână, nu ştie că din programul tv 60% îl reprezintă reclamele, unele armonizate cu programul pe care sunt transmise, unele generale. Şi pentru că e iarnă o dată la 10 minute te vei delecta cu un calup de reclame la medicamentele împotriva răcelii. Amu’ eu ţin minte un banc care nu e chiar banc conform căruia o răceală tratată e gata în 7 zile şi una netratată poate dura o săptămână întreagă şi cum am multe răceli la activ şi pasiv îl cam cred pe banc.
Numai că din reclamele astea minunate am aflat că există pastile care te pun pe picioare instant, care tratează toate simptomele deodată şi care luat cum trebuie tratează şi vecinii pentru că efectele lor se propagă aşa ca o explozie nucleară în tot cartierul.
Cu o minimă curiozitatea vei descoperi că majoritatea medicamentelor minune pentru răceală au la bază paracetamol sau ibuprofen şi dacă eşti paralel cu chimia ca mine după lupte seculare care durează vreo 5 minute te vei lumina că de fapt iei un antipiretic şi un analgezic, deci nu mai faci febră şi îţi mai minţi durerea în rest tot sistemul tău imunitar trebuie să se descurce săracul pentru că deşi e veche de când lumea încă nu sa descoperit un tratament pentru răceală.
Revenind la reclamele dragi sufletului meu care garantează roate că te vei întoarce la programul tău obişnuit imediat ce ai terminat de înghiţit pastila minune mă tot întreb ce cuprinde câştigătorul segmentului, după părerea mea, Nurofen-ul care garantează că în 5 minute vei simţi efectele. Pe prospect sunt trecute ca substanţe active ibuprofen şi clorhidrat de pseudoefedrină, în sinele meu mai mult decât ascuns eu cred că de fapt cuprinde şi praf de zâne dar nu l-au trecut acolo să nu se inspire concurenţa altfel nu văd cum te-ar scăpa în 5 minute de o boală fără leac dar care dispare de una singură în maxim 10 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis