sâmbătă, 1 decembrie 2012

My way



Când m-am înscris la SuperBlog nu ştiam ce fac. Sincer.
Aveam un blog de vreo 6 luni dar pe care scriam serios numai de vreo 3, mi se păruse o idee bună să-mi exprim eu ideile mele fundamentale asupra lumii undeva unde să le mai citească vreo 3 oameni. Ne lua prea mult timp să discutăm nişte chestii faţă în faţă aşa că le scriam când aveam timp, ei le citeau când puteau, erau mai degrabă emailuri lăsate deschise şi pentru alţii.
Cum am apărut pe lumea bloggerilor prin mai 2012 nu auzisem niciodată de SuperBlog şi nici nu mi-a trecut prin cap că va trebui să scriu pe teme atât de stricte, să recunoaştem au fost unele probe în care  a trebuit să respectăm atâtea puncte fixe încât imaginaţia mea s-a simţit nedreptăţită.
 Am depăşit perioada în care am vrut să renunţ după prima probă  Nemira la care nici în ziua de azi  nu am înţeles criteriile de notare, am avut câteva etape în care am scris pentru că în regulament condiţia era clară trebuia să particip al toate probele nu să iau 100 de puncte al toate. Cu timpul a început să îmi placă efortul acesta de a scoate ceva nou din o pagină de indicaţii, cu timpul am început să înţeleg că promovarea unui produs şi în fond asta a fost fiecare probă se face pe alte criterii decât exprimarea viziunilor mele despre lume, cu timpul m-am obişnuit.
Mi-a plăcut grupul IT pentru că nu ştiu chiar nimic despre calculatoare aşa că Oktal, Azerty, Mediadot au fost un fel de Himalaya personală. Am învăţat mult în probele astea, despre sistemul Cloud a trebuit să citesc întâi pentru că nu auzisem de ele niciodată, mi-au prins bine la încrederea în sine, acum ştiu că pot face faţă la orice în domeniul scrisului.
Dacă ar fi să aleg un sponsor preferat ar fi Toyota , nu pentru probe, nu pentru note, nu pentru promptitudine ci pentru că m-au pus să scriu despre maşini. Pentru probele lor a trebuit să scot amintirile cu miros de ulei de motor şi bujii frecate cu periuţa de dinţi din colţul în care le ascunsesem când tata a plecat. Aş alege Toyota pentru că probele lor m-au forţat să fac un pas înainte în viaţa mea, un pas pe care îl evit de 8 ani  şi să mă întorc la o dragoste veche :maşinile.
Încă nu m-am decis dacă aş participa şi al ediţia viitoare, depinde mult de cum va fi viaţa mea peste un an, dar a fost o aventură în care nu regret că m-am aruncat.
A fost SuperBlog 2012 pentru ultima data 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis