sâmbătă, 1 decembrie 2012

Daca as fi........




Nu am lucrat în presă nici un minut. Mi-e greu să mă pun în pantofii cuiva care face asta zilnic şi să încerc să promovez un SuperBlog cu mijloacele lor. Dar dacă aş face asta………
Sunt un om al cuvintelor, unii dintre cunoscuţii mei ar spune că al cuvintelor scrise, că dacă vreau să conving de ceva atunci aş face bine să-mă aşez pe un scaun şi să las literele să acopere hârtia.
Mi-aş alege un partener din cele scrise, respectiv 121.ro pentru că întâmplător mă consider senzaţională şi m-aş potrivi în peisaj. Aş începe cu un prim articol în care să anunţ începerea înscrierilor pentru SuperBlog şi pe scurt ce presupune concursul acesta.
Nu îmi aduc aminte exact dar cred că perioada de înscriere a fost de o lună, în timpul acesta aş publica interviuri cu participanţi la ediţiile anterioare, nu numai câştigătorii ci şi din cei care au abandonat pe parcurs, şi din cei care au ajuns la finalul competiţiei fără a fi în primii clasaţi.
Premiile contează dar ce aş promova eu ar fi participarea în sine, perioada aceasta de două luni în care trebuie să îţi împingi limitele rezistenţei dincolo de hotarele pe care le ştiai.
SuperBlog  este o olimpiadă a imaginaţiei, este capacitatea ta de a picura un strop de magie peste probleme lumeşti şi cunosc mulţi oameni care ar fi atraşi de ideea unei competiţii dificile.
Cu începerea probelor aş începe să public interviuri cu sponsorii, cu echipa de organizatori  şi cu participanţii, fără a spune cine a dat fiecare interviu în parte. Poate este mintea mea sucită dar îmi place ideea de interviuri misterioase în urma cărora tu să crezi că ai stabilit ce caută juriul unui sponsor iar la final să descoperi că de fapt era altul, unul la care nici nu te-ai fi gândit.
Nici numele participanţilor nu ar fi cunoscute în interviu, m-ar interesa cum  se integrează goana spre termenul limită prin vieţile lor. Mi-ar plăcea să aud poveştile din spatele poveştilor, să văd sub interviul respectiv comentarii despre cum s-a născut o idee, despre cum au dus la cap articolul printre protestele copilului căruia îi dau dinţii sau printre urletele mobilizatoare ale şefului care vrea din nou să muncesc peste program.
Aş folosi din plin pagina de facebook, butoanele de Like şi Distribuie pot face minuni. Sunt mulţi bloggeri care au cont pe facebook, sunt mulţi care ar putea decide să participe data viitoare incitaţi de poveştile anului acesta.
SuperBlog este un concurs pentru bloggeri iar bloggerii sunt oameni, aş alege să promovez concursul axându-mă pe oamenii din spatele lui indiferent din care tabără fac parte. O poveste personală, o experienţă de viaţă reală şi bine spusă facemai mult decât 10 articole tehnice  de promovare.
 A fost SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis