miercuri, 21 noiembrie 2012

Memoriile unei Toyote


Sunt japoneză. Nu am crezut niciodată că în anul 2012 gheişele vor pleca din Japonia natală în întreaga lume. Am părăsit Gyon-ul  pentru a răspândi graţia mişcării noastre, în timp ne-am îmbunătăţit tehnicile  dar ne-am păstrat tradiţiile.
Suntem gheişe, suntem opere de artă vie dar suntem mai mult decât frumuseţe sau eleganţă, suntem putere şi inteligenţă, suntem libertate şi inovaţie. Suntem diferite şi totuşi aveam aceeaşi esenţă.
Înainte rolul nostru era să împodobim viaţa celor bogaţi, azi ne împărţim în caste diferite, azi ajutăm, protejăm, conducem.
Numele meu este Toyota RAV 4 sunt o gheişă dansatoare, controlul perfect al  fiecărei mişcări este secretul magiei mele 4X4. Dansurile mele sunt legendare, roţile din spate nu greşesc nici un micron de traiectorie. Roţile mele din faţă se mişcă elegant şi sigur indiferent că îndeplinesc complicata ceremonie a ceaiului sau le avânt într-un dans al evantaielor în care sincronizarea este esenţială. Sistemul Integrated Active Drive (IADS) se asigură că eu nu greşesc.
Numele meu este sinonim cu graţia mă deplasez la fel de uşor pe un covor de asfalt sigur şi pe luciul unui polei înşelător Sistemul de Control al Tractiunii  mă păstrează cu picioarele pe pământ.
Toyota Optimal Drive este parte integrantă din mine, mă ajută să mă asigur că întotdeauna voi obţine cele mai bune rezultate cu un consum minim de resurse. Am crescut în tradiţia japoneză ştiu să apreciez zborul unei flori de cireş şi să-i respect frumuseţea, sunt legată de natură şi forţez continuu ştiinţa dincolo de limitele prezente pentru a proteja toţi copacii lumii.
Sunt o gheişă, sunt micuţă şi mă deplasez cu uşurinţă prin nebunia oraşelor, sunt puternică şi drumurile lungi nu mă înspăimântă. Sunt răbdătoare, silenţioasă, rezistentă.
 Capetele se întorc cu admiraţie la vederea hainelor mele , mătasea strălucitoare a chimonoului exterior cu luciu metalizat sau sidefat îmbracă multe nuanţe, ea ascunde chimonourile de interior cu trucurile lor multiple: senzori de ploaie, climatizare automată, scaune încălzite şi împreună îmi creează aura unui magician.
Eu am grijă de tine în timpul călătoriilor lungi, relaxează-te, Cruise Control va menţine viteza de deplasare constantă  pentru ca tu să te bucuri de drum.
Sunt Toyota RAV 4, sunt gheişa miracol din viaţa ta.
 A fost SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis