marți, 20 noiembrie 2012

Bejeweled



Există multe motive pe lumea asta pentru care oamenii îşi cumpără calculatoare, cam tot atâtea câşi oameni există. Mi-aduc aminte cu milă de sufletul meu cum era viaţa mea acum 8 ani când mi-am cumpărat calculatorul la care scriu şi în zilele noastre.
Tocmai îmi deschideam propria afacere, nu aveam bani să-mi cumpăr biletul de autobuz, nu lucrasem la calculator decât sporadic înainte şi mă uitam la ele ca la nişte idoli budişti în rarele ocazii în care ne întâlneam. Era o perioadă cu insomnii crunte din cauza facturilor care trebuiau plătite şi a clienţilor care refuzau să-mi treacă pragul şi totuşi ştiam că trebuie să-mi iau un calculator pentru că era imperios necesar ca odată ajunsă acasă TREBUIA să pot juca Diamantele
Bine oficial în chema  Bejeweled dar în mintea mea aşa a rămas până în ziua de azi. Mă gândesc retroactiv că mi-ar fi prins bine pe vremea aceea un magazin online deşi aş fi pierdut amintirile cu figura mai presus de cuvinte a vânzătorului în vreme ce îi spuneam ce sistem îmi trebuie.
Dap, eram o fiinţă informată încă de pe vremea aceea, adică nu ştiam eu ce vreau dar aveam prieteni ( între timp am descoperit că Google ştie mai multe şi nici nu râde ca prostu’ de tine când îi explici cam ce te doare)  şi prietenii mi-or zis să nu-mi iau un calculator gata făcut să mă duc să aleg eu piesă cu piesă ce să bag în el.
Şi aşa am făcut. Am înseninat într-o după amiază la un magazin de profil şi am declarat că vreau calculator. Logic omul m-a întrebat cam ce vreau de la el adică procesor, placă de bază, placă video etc .
La fel de logic după mintea mea eu i-am spus cele 3 mari chestii pe care trebuia să le facă drăcia : să pot scrie la el, să pot asculta muzică (ştiu îs neanderthal tehnologic dar eu am aflat la vreo 2 ani după ce mi-am cumpărat calculator că poţi să vezi şi filme la el cam pe la vremea când am descoperit şi internetul) şi mai ales extramusai şi neapărat să pot juca Diamantele.
Omul a tăcut 5 minute contemplându-mă, pe vremea aia mă credeam şi Afrodita prăvălită pe pământ deci am crezut că frumuseţea mea fără margini îl amuţise, când şi-a regăsit vorbirea articulată m-a întrebat dacă nu pot veni totuşi cu un prieten ceva mai normal la cap care să ştie şi ce e acela calculator.
Nu puteam, omul însă şi-a dat silinţa, cred că era vânzător de componente IT din vocaţie altfel nu ar fi reuşit să aibă atâta răbdare. Mi-a ales săracul tot şi fără greş de vreme ce şi azi, după 8 ani merg impecabil fără nici o reparaţie.
Nu ştiu nici azi ce cuprinde calculatorul meu, o vreme aveam un mesaj salvat în mobil cu datele tehnice nu de alta dar mă întrebau amicii ce mi-au luat şi eu le răspundeam ceva gen Rembrandt cu patru uşi bine în limbaj IT.
Am schimbat de mult telefonul, despre calculatorul meu mai ştiu că mi-am luat placa de bază de la Asus, pentru că ei aveau plăci de bază la promoţie, mi-a plăcut atât de mult ideea şi mai ales cum sună în engleză motherboard că am şi priceput că placa asta e ca un fel de panou de onoare pe care sunt montate restul componentelor. Plus că motherboard îşi aduce aşa un pic cu nava mamă şi omul acela săracul în timp ce îmi asambla calculatorul părea că vrea să întrebe constant dacă am venit mai mulţi cu aceeaşi navă mamă să invadăm pământul.
Amu’ nu cred că vă puteţi imagina durerea mea fără margini când ajunsă acasă, am descoperit că nu puteam să joc fix Diamantele deşi mă dotasem cu placă video nVidia GeForce4 aleasă, pe lângă recomandarea omului, pentru că suna ca o combinaţie de forţă gravitaţională şi plan de operaţiuni NATO.
Durerea a fost de scurtă durată, am sunat un prieten care a sunat alt prieten care a sunat un inginer de sistem şi dimpreună toate aceste trei ursitori au reuşit să îi dea de cap.
Între timp am descoperit Caesar şi Pharao şi jocurile cu maşinuţe. Viaţa mea fără minunile astea nu că ar fi de neimaginat, am trăit-o şi mi-o amintesc dar ar fi mai puţin bogată. Mă şi văd scriind în continuare kilometri de hârtie pe care s-o expediez cu poşta în formă de scrisori clasice sau sunând la cunoscuţii comuni să aflu dacă ziua lui X e fix azi.
 La urma urmei aş putea face toate astea dar nu pot în nici un fel să-mi mai imaginez o lume în care să nu pot juca Diamantele
şi miracolul din spatele lor

A fost SuperBlog 2012 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis