miercuri, 7 noiembrie 2012

Aseara ti-am luat cercei


Mi-aş fi dorit să pot scrie blogul acesta despre mama, dar mama nu a avut multe lucruri să mă înveţe în domeniul bijuteriilor. Pe vremea când eu creşteam aurul era obiect de contrabandă, dacă aveai norocul să-l fi moştenit îl ascundeai bine să nu afle nimeni de existenţa lui şi tu te împodobeai cu mărgele de la Fondul Plastic. Mama avea un lănţişor, nişte cercei şi o verighetă nu erau mult de spus  despre asortarea, erau discrete şi mergeau cu orice.
Numai  că între timp cornul abundenţei s-a revărsat peste pământ şi bijuteriile au invadat piaţa, era clar că aveam nevoie de un model în viaţă şi în infinita lor înţelepciune Nornele mi-au trimis-o pe soacră-mea.
Probabil nu există om pe lumea asta de la care să fi învăţat mai mult şi nu există om să se fi sacrificat  mai mult pentru a arăta prin puterea exemplului Cum să Nu Faci.
Am învăţat că dacă ai 10 degete la mâini este suficient să porţi un inel, altfel degetele tale se vor deforma sub greutatea lor şi mâinile nu vor putea să îşi păstreze graţia fluidă.
Am învăţat să pieptenii spanioli dau bine în Spania şi în Carmen, nu sunt o idee fericită pentru slujbă la biserică.
Am învăţat că lanţurile masive fie ele şi din aur arată cel mai bine legând porţi părăsite şi nu la gâtul unei femei
Am învăţat că nu poţi purta cercei candelabru la aerobic chiar dacă se asortează color cu treningul tău.
Am învăţat că locul unui curcubeu este pe cer şi nu în coborâre de la pietrele cerceilor tăi până la pietrele brelocului trecând logic prin pandantiv şi inele.
Am învăţat că sclavia a fost abolită şi brăţările ar trebui să exprime mai mult decât o condensare de metal pe o încheietură.
Am învăţat că dacă ai multe bijuterii  e mai util să închiriezi un seif la bancă decât să le porţi permanent pe tine pentru a le feri de vreun hoţ.
Am învăţat că deşi iubesc sărbătorile nici un om întreg la cap nu se împodobeşte zilnic ca bradul de Crăciun.
Am învăţat că mai puţin este mai mult şi zi după zi m-am apropiat de stilul minimalist al mamei mele.
Soacra mea? Probabil o cunoaşteţi este o prezenţă frecventă la toate rubricile de faux pas ale principalelor emisiuni de stil. E drept de când a descoperit colecţiile Luxury Gifts se descurcă mai bine pentru că oamenii scriu lângă produs cam în ce ocazii ar trebui purtat dar cred că multe generaţii vor învăţa în continuare despre stil în preajma soacrei mele pentru că unele lucruri nu se schimbă niciodată.

A fost SuperBlog 2012 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis