sâmbătă, 8 septembrie 2012

Unt de corp Fennel Plumeria


Ştiu, Maurice va fi extrem de fericită cu blogul acesta, dar nu pot să nu-l scriu pentru că ……de ce nu aş vorbi despre lucrurile care îmi plac indiferent care sunt ele?
Cu untul de corp de la Fennel m-am întâlnit prima dată într-o după amiază ploioasă de august. Mergeam fără chef spre casă şi l-am văzut la chioşcul de ziare. Ştiu, în trecut mi-am cumpărat oracole de la cofetărie, încă mai cumpăr cărţi de acolo, dar de data asta nu era un chioşc mai trăsnit, untul era cadou pentru cumpărarea unei reviste.
L-am cumpărat ca un consumator informat ce mă găsesc pentru că mi-a plăcut cutia, era un bleu frumos cu o etichetă albă pe care înflorise o creangă de ceva. L-am dus acasă şi normal am trecut la testarea noii mele descoperiri.

Iniţial m-a cucerit parfumul de plumeria, nici măcar nu ştiusem că există planta asta pe lume până la cumpărarea lui. Ei bine există şi miroase frumos sau cel puţin aşa cred după ce am utilizat crema cu pricina.
La rândul lui untul e la fel de albastru ca şi cutia şi foarte uşor, e hidratant fără să fie gras şi asta e bine pentru că nu suport pe mâini senzaţia de cremă grasă care persistă, care îmi generează un reflex de a le spăla tot timpul. Şi dacă nu suport crema pe mână logic nu va putea să ajungă pe nici o altă parte a pielii mele.
Din nou nu fac analiza ingredientelor pentru că nu vreau să mă pricep al asta, dacă încep să le caut în bazele de date e posibil să nu mai cumpăr niciodată ceva făcut industrial şi sincer nu mă ţine răbdarea să manufacturez toate cosmeticele folosite.
Deşi pe cutie îţi spune negru pe bleu să nu te îmbraci imediat, până să apuci tu să îţi iei hainele el a intrat de mult în piele pentru că se absoarbe foarte uşor. L-am folosit intens pentru că eram proaspăt întoarsă de la munte,  pielea mea lejer carbonizată avea mare nevoie şi am evitat cu graţie „faza jupuitului” în care plângi nu numai după bronzul care se duce dar şi pentru pielea ta care imită serios solzii unui şerpişor.
Pielea devine foarte fină ceva de genul piele de bebeluş, hidratarea se păstrează între 12 şi 24 de ore mai mult nu am verificat iar parfumul îţi intră în piele, în haine, în lenjeria de pat, te însoţeşte peste tot ca o amprentă foarte discretă.
Preţul este de vreo 12 lei cutia de 200 de grame, pe mine cred că mă va ţine o lună dar eu chiar folosesc mult pentru că am pielea foarte uscată, se găseşte în magazinele Real şi uneori în DM, la mine în târg a doua variantă nu e valabilă.
L-aş mai cumpăra? Mă duc marţi în Real special pentru a identifica restul aromelor pe care le oferă gama asta şi a mă cadorisi cu o cutie nouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis