joi, 27 septembrie 2012

Super Blog 2012

De când mă ştiu am avut ideea asta cu participarea la tot felul de concursuri şi competiţii, exceptându-le pe cele sportive - domeniu în care talentele mele tind asimptotic spre zero, în ideea că nu au cum să strice.
Aşa că de vreme ce am intrat în mediul ăsta şi am descoperit că există concursuri de blog nu era să ratez tocmai eu ocazia.
Cum abia am auzit de Super Blog 2012 nu am idei bine conturate despre cum se va desfăşura dar e o provocare, cu puţin noroc peste 2 luni şi vreo 30 de articole o să ştiu mai multe şi despre concurs şi despre mine. Pe principul toată distracţia e în călătorie şi nu în destinaţia în sine să dăm drumul petrecerii.

3 comentarii:

  1. Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes! Si eu sunt la prima participare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis